Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bare å si pent i fra at DU betaler for plassen og de jobber fra si 07-17 og du kan hente-levere barnet ditt når det passer dere!!Rebecca85 skrev:
I bhg vår må vi si ifra om barnet kommer f.eks kl 11 for om noen er syke kan en voksen ha mulighet til å ta avspasering..ellers kan vi hente og ordne som vi vil men ikke komme midt i frokosten kl 09, rett før eller etter er ok.
Ang utstyr er det bare tull, hadde sagt pent at det du har med som du er fornøyd med må de bare leve med! Aldri om jeg hadde kjøpt ny vogn for at det skal være bedre i følge de..så lenge ungen har klær som holder de tørre/varme kan de bare drite i merket.
Vær tøff tilbake, de har ingen rett til å holde på sånn!!
Dette med 09.30 og ikke henting før 14.30 har vel noe med kjernetid, aktiviteter osv å gjøre. Jeg vet at det er flere barnehager som har kjernetid der de ikke vil ha levering/henting i dette tidsrommet så lenge en ikke har gitt beskjed på forhånd.Lizz83 skrev:
Men det med utstyret osv synes jeg var sært.....!
Oi! Det var jo ekstremt! Jeg vet mange barnehageansatte mener ting om dresser og sko, men de har visst ikke lov å si noe om det. Men jeg vet jo at de gjerne anbefaler Reima hvis man spør. Men sånn nedlatende har de vel ikke lov å være?Labambie skrev: