poff[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bondekone
Er vel legen og du som vet hva som er best
Men vet at mange vil helst at folk ska jobbe seg oppover i stilling en nedover hvis du skjønner hva jeg mener
Jeg ville nok hatt med meg en fra fagforeningen som kan sakene sine på dette møtte
Samtidig så kan du være litt glad for at du jobber i en stats bedrift, slik som jeg fikk bare oppsigelse etter 1års sykmelding selv om jeg hadde tvunget meg på jobb i 50% selv om jeg ike klarte det en gang,siden jeg ville jobbe å føle at jeg gjorde noe for samfunet, noe som gjorde at jeg ikke klarte det hjemme en gang. Nå har jeg ingen jobb,men litt bedre hverdag selv med store smerter så føler jeg et nederlag i meg selv for at jeg ikke klarer å jobbe med de smertene ejg har[:(]
ORIGINAL: TonjeJenta
Alle i fellesskap. Du og lege veier nok tyngst.
Om Nav, du og lege mener du klarer 50% kan neppe jobben tvinge deg til å gå ned enda mer i stilling enn som så.
Det går nok helt fint. Husk at du har rett til å ha med deg en tillitsvalgt på møtet også som støtter DEG. Utnytt deg av det.
Jeg har pleid å ha med det på møtene i jobben i en IA-bedrift. De har normalt oppfordret til det også da.