Takk for svar

jeg tror dette er helt normalt, og noe de fleste par opplever.
er det noe som vedvarer over lengere tid kan det kanskje være en idè å ta kontakt med famlierådgivningskontoret?

Lykke til i alle fall.
[:)]

Gi det tiiiid....Sånn kan det være i småbarnsperioden, er jo ikke så lenge siden dere fikk barn, han er jo knappet året nå....tror alle har slike perioder. 

Følelsene svinger. Sånn er det bare

Ville ikke gitt opp med det samme

Det at en ikke er forelsket lengre kan også bety at en har begynt å elske...
-dumt å gi opp da liksom.

Tenker også at det er et valg. En må ta et valg med hodet også - ikke bare følelsene.

Bestemmer en seg for å være i et forhold, så synes jeg en må bestemme seg for å gi forholdet en sjanse.
Ikke bare løpe sin vei når det blir vanskelig. "Selv om det ser mørkt ut nå, så kommer sola igjen i morgen" [;)]

Jeg sier ikke at en skal bli i et forhold til enhver pris (tvert imot - hvis forholdet er skadelig for en må en jo gjøre et valg med hodet om at det er best å gå). Men jeg føler alt for mange ungår konflikter ved å bare stikke av.

Snakk med typen din!

*det var det jeg hadde på hjertet nå...*

Tenk om jeg skulle gått når forholdt til min mann og meg var litt utfordrende... Da hadde vi ikke vært sammen i dag... Og da hadde jeg virkelig gått glipp av mannen i mitt liv!

Vi har prata mye , og jeg har følt det slik som dette i noen mnd nå[&o]

ORIGINAL: Drømmeren

Hva med å gjøre noe med saken da?

Hva var det som gjorde at du falt for ham?
Hva med å gjøre noe romantisk sammen? Skaff barnevakt f.eks. og ta inn på hotel?
Spill rollespill sammen - bli kjærester på nytt

Også bør du kanskje se lysere på det, i stedet for å grave deg ned i en "jeg vet ikke hva jeg skal gjøre - for jeg elsker ham ikke lengre" grav. Det er så lett å bli for fokusert på bekymringene, til å se løsningen på dem. Sier ikke at du gjør det, men kjenner at jeg selv har en tendens til det. Derfor gir jeg det tipset...

ORIGINAL: ~Maja~

Hva med å gjøre noe romantisk sammen? Skaff barnevakt f.eks. og ta inn på hotel?

Også bør du kanskje se lysere på det, i stedet for å grave deg ned i en "jeg vet ikke hva jeg skal gjøre - for jeg elsker ham ikke lengre" grav. Det er så lett å bli for fokusert på bekymringene, til å se løsningen på dem. Sier ikke at du gjør det, men kjenner at jeg selv har en tendens til det. Derfor gir jeg det tipset...

Huff .. har prøvd å jobbe med dette lenge nå..
Føler han har endra seg , at han ikke er den samme som jeg falt for..
Jeg får se det litt an frem til januar , så håper jeg at ting kan gli tilbake til normalen igjen..
Får evt prøve å få barnevakt for å finne på noe bare jeg og han da[;)]

Jeg må nesten legge meg nå , må få meg noe søvn før gullet våkner.. (slier med tenner som er på vei)
Tusen takk for svar[:)]

:/

Jeg får se det litt an frem til januar , så håper jeg at ting kan gli tilbake til normalen igjen..

Jeg må nesten legge meg nå , må få meg noe søvn før gullet våkner.. (slier med tenner som er på vei)

Skjønner at dette er vanskelig altså.

Ser du skriver at han har forandra seg. Det har nok du også...
Cluet her er nok å holde kontakten under forendringene slik at man forandrer seg i takt og i "samme retning" liksom
Det å få barn gjør jo ganske mye med en... så det kan ligge mye forklaring der.

Er han ikke en fyr du kan elske?
Eller er det mer det at du ikke kjenner at du elsker ham?

Ikke glem at dere sikkert er mer trøtte og irritable med en liten en i hus... En viser ikke alltid de beste sidene sine da...
Også er det vel litt sånn at når en har bodd sammen og vært sammen en stund, så forsvinner litt av spenninga. En kjenner liksom morratrynet, det å være nakne sammen er ikke så spennende mer, uvanene kjenner en godt... osv...
Men tenk etter hvordan det vil føles uten ham. Hva vil du savne?

En kan også prøve å gi den andre komplimenter hver dag. Eller sørge for å kysse/klemme her dag. Eller noe som kan få en nærmere igjen. Jeg har mer tro på det enn å flytte fra hverandre en periode.

Og som en her skriver, så kan man søke familierådgivning.[:)]

Lykke til!
Og sov godt[;)]

Skjønner at dette er vanskelig altså.

Ser du skriver at han har forandra seg. Det har nok du også...
Cluet her er nok å holde kontakten under forendringene slik at man forandrer seg i takt og i "samme retning" liksom
Det å få barn gjør jo ganske mye med en... så det kan ligge mye forklaring der.

Er han ikke en fyr du kan elske?
Eller er det mer det at du ikke kjenner at du elsker ham?

Ikke glem at dere sikkert er mer trøtte og irritable med en liten en i hus... En viser ikke alltid de beste sidene sine da...
Også er det vel litt sånn at når en har bodd sammen og vært sammen en stund, så forsvinner litt av spenninga. En kjenner liksom morratrynet, det å være nakne sammen er ikke så spennende mer, uvanene kjenner en godt... osv...
Men tenk etter hvordan det vil føles uten ham. Hva vil du savne?

En kan også prøve å gi den andre komplimenter hver dag. Eller sørge for å kysse/klemme her dag. Eller noe som kan få en nærmere igjen. Jeg har mer tro på det enn å flytte fra hverandre en periode.

Og som en her skriver, så kan man søke familierådgivning.[:)]

Lykke til!
Og sov godt[;)]

Jeg finner ikke ut hva jeg elska med han.. er vel det som plager meg mest..
Vi krangler for ingenting og går og irriterer hverandre..
Jeg er ikke lykkelig , og går og ser hvor heldige mange andre er som elsker mannen sin og som er lykkelig med han..
Er så mange tanker som svirrer , og jeg håper jo at dette går over og at jeg kan begynne å elske han igjen

V har flytta fra hverandre , jeg vet bare ikke om vi skal fortsette å være sammen eller om vi skal bryte...
Vanskelig å velge rett altså[&o]

Back
Topp