4+4 i går og har ikke vært på TUL. Fikk plutselig kraftige menstruasjonssmerter nederst i magen og kort tid etterpå opplevde jeg at det kom ut blod og diverse som tyder på SA. Skal spare dere for detaljene. Akkurat som om kroppen tømte seg og menstruasjonssmertene slapp like raskt som de kom etterpå. Det har ikke vært blødning siden og sykepleier på klinikken mente at det er fortsatt et lite håp siden jeg ikke blør. Jeg har hatt konstante smerter på den ene siden i magen i et døgn nå. De blir verre når jeg er aktiv og roer seg når jeg slapper av. Jeg har vært hos legen og målt hcg i dag og skal tilbake om en uke. Kjenner ingen graviditetssymptomer lengre og tviler på at dette går godt Er det noen som kjenner seg igjen i dette og kan mer eller mindre bekrefte om det var en SA? Blir gal av å måtte vente 1 1/2 uke på hcg resultat. Skulle ønske at jeg kunne tenke på noe annet, men de konstante smertene minner meg på det hele tiden. Det er ikke så vondt at jeg må til legen. Vurderer å gå til privat gynekolog, men det er kanskje ikke så smart at de roter oppi systemet..har du vært på TUL å fått det bekreftet?
Last edited: