Takk for oss!

Imogene

Forumet er livet
VIP
Dette blir (antakelig) den siste tråden jeg starter på Desember 2008.
Her har jeg tilbragt mange timer, og jeg har ledd, grått, vært eitrende forbanna og lært mye.
Men nå er tiden inne for å si farvel.

Det finnes mange grunner til det, noen mer tungtveiende enn andre - men noe mer drama enn det vil jeg ikke lage.
Både jeg og min sønn vil gjerne takke så mye for tiden, og vil bare nevne at enkelte har satt sine spor og vil følge oss videre.

So long!

Og god sommer til alle.
(Sistemann slukker lyset i denne tråden når h*n går.)

Merker at jeg legger desember 08 mer og mer bak meg emoticon  veldig trist, for dette forumet har vært veldig godt å ha! jeg har blitt kjent med så utrolig fine personer som jeg setter utrolig stor pris på!
Jeg håper vi klarer på et vis å fortsette å holde kontakten! å ha et reunion må vi få til  Klem til dere alle sammen emoticon

Takk for nå  og riktig god sommer til dere også
Kommer til å savne deg emoticon , solstråle .
Stor klem. Tar dere turen gjennom Hardanger noen gang, så er dere alltid velkommen!

Jeg har vel også mer eller mindre forlatt forumet. Trist og godt på en gang;) kan jo ikke holde på evig;) men jeg skal ikke legge sjul på at bv selv hjalp meg til å slutte å være her da de endret forumet. Takk BV;) og noen av dere jenter har jeg allerede kontakt med på andre forum, fb eller i virkeligheten:) vi sees!;)

Vi har vel gruppa på facebook?
Da det ble nytt forum ble det virkelig liv i mai 06gruppa igjen på facebook, og det er virkelig koselig å ha "kontakt" med alle igjen og høre og se hvordan det går med alle barna =)

Knottet2 og alruto: En reunion er på sin plass, synes jeg - kanskje vi skal ta det sommeren før de små begynner på skolen? Da er det liksom en ny milepæl i livet, og det hadde vært moro å se de små skolestarterne

Lykkeboom skrev:
Takk for nå  og riktig god sommer til dere også
Kommer til å savne deg emoticon , solstråle .
Stor klem. Tar dere turen gjennom Hardanger noen gang, så er dere alltid velkommen!

Takk, snupp! Jeg har veldig, veldig lyst til å møte deg og lille frøkna, så kanskje vi virkelig tar turen en gang :-)

**Emmeline** skrev:
Vi har vel gruppa på facebook?
Da det ble nytt forum ble det virkelig liv i mai 06gruppa igjen på facebook, og det er virkelig koselig å ha "kontakt" med alle igjen og høre og se hvordan det går med alle barna =)

La oss bruke fb-gruppa mer, det hadde jo vært koselig!

kanskje lage en ny gruppe? Slik at vi får oppdateringer når det skjer noe?;)er så fæl til å glemme å skjekke...

alruto skrev:
JA til reunion og JA til flittigere bruk av (ny/gammel) fb sideemoticon

J JA JAAAAAAAAAAA vil ikke miste dere :)

og reunion før skolen hørtes jo gøy ut... da kan vi gjøre de små trollene våre flau med alt vi har mast om og alt de har gjort osv hahahahaha

litefrø skrev:
kanskje lage en ny gruppe? Slik at vi får oppdateringer når det skjer noe?;)er så fæl til å glemme å skjekke...

Gjerne det.
Jeg kan godt stå for den og leke litt admin!
Ikke at jeg vet hvordan jeg starter en gruppe, men sååå vanskelig er det vel ikke.. send meg et pip dere som vil være med da!

Trist, Imogene. Håper det er av eget ønske og at det ikke ligger noe annet bak...

Selv trakk jeg meg bare stille og rolig ut for et år siden, uten en gang å gidde takke for meg...

Imogene skrev:
Dette blir (antakelig) den siste tråden jeg starter på Desember 2008.
Her har jeg tilbragt mange timer, og jeg har ledd, grått, vært eitrende forbanna og lært mye.
Men nå er tiden inne for å si farvel.

Det finnes mange grunner til det, noen mer tungtveiende enn andre - men noe mer drama enn det vil jeg ikke lage.
Både jeg og min sønn vil gjerne takke så mye for tiden, og vil bare nevne at enkelte har satt sine spor og vil følge oss videre.

So long!

Og god sommer til alle.
(Sistemann slukker lyset i denne tråden når h*n går.)

for nå ble jeg ikke nysgjerrig ...

Trist at foumet har dødd ut, men jeg må jo innrømme at jeg ikke har vært her på sikkert tre uker. Så det måtte jo skje en gang. Egentlig er det jo greit også, for jeg har jo faktisk andre ting å bruke tiden min på også. Gamle BV var en tidstyv uten like.

Lykke til alle sammen! Tusen takk for tre fine år!

Heeeiii...Hva skjer??
Har ikke hatt nett på flere uker, men innen neste uke regner jeg med det blir koblet til...Nå låner jeg pc`n til naboen he he

Men altså, har det skjedd noe i det siste??

Jeg har også lyst til å bli med i ny facebookgruppe, selv om jeg nesten aldri er her lenger. Men  jeg får ikke til å sende pm.

LiseAnne skrev:
Jeg har også lyst til å bli med i ny facebookgruppe, selv om jeg nesten aldri er her lenger. Men  jeg får ikke til å sende pm.

Samme her. Har også lyst til å være med, men får ikke sendt pm.

Samme med meg? Navnet mitt er Anne-Lise Ørmen

Jeg har lagt deg til som venn. Hildegunn heter jeg. 

Jeg har lagt deg til som venn. Hildegunn heter jeg. 

Back
Topp