Takk for meg...

x1xseptembermini

Blir kjent med forumet
Da er jeg tilbake etter UL og der var den lille død. Hun kunne ikke si sikkert når det hadde skjedd. Fått time til utskrapning i morgen..

Lykke til videre til alle dere andre.. Det var vært kjempe kjekt å følge dere i disse ukene.

*frysninger*..... Nei du tuller.... Nei nei nei nei [:o][:o] *klemme på* Fy så urettferdig!!

nei uff så utrolig trist[:(][:(][:(] 

Håper du blir fort gravid igjen[:)] klem fra meg

Så trist.. Håper du får en ny spire når du er klar for det!

Så grusomt å høre!!! [:(] Håper ny spire sitter hos dere snart!!! Ta godt vare på hverandre!! [;)]

Så grusomt å høre [:(]

Håper du har mange rundt deg som kan støtte opp, slik at du ikke blir sittende alene.
Så håper jeg at du får en spire fort..

å husk, en gang septemberjente, ALLTID septemberjente.

Så UTROLIG trist. stor klem fra meg til deg.
Ta dere tid til å sørge over dette. dere har mistet et barn, det er lov til å være lei seg.

Nei, og nei, så grusomt trist å høre.... Sender deg mange varme tanker og klemmer. Ta godt vare på deg selv nå....

å kjære venn [:(]

nå triller tårene her. jeg håpet så du skulle komme inn her med en gladmelding!

dette var ufattelig trist. det er helt jævlig rett og slett. finnes ikke ord [&o]

tenker på dere og føler virkelig med dere [:(]

stooooooooooor klem fra bleiesmurfen

ååå neeei!!!!!! [:(] uff så grusomt!!!!
Kan jeg spørre (vet ikke om det er passende...)  - har du vært på UL tidligere og sett spiren med et bankende hjerte? evnt. hvor langt var du på vei da?? ...blir veldig redd når jeg hører om MA..har veldig få symtomer selv, så lurer jo litt..

ORIGINAL: MitteMinda

Håper du har mange rundt deg som kan støtte opp, slik at du ikke blir sittende alene.

Nå ble jeg skikkelig lei meg... [:o][:o][:o][:o][:(][:(]

Ingen skal trenge å oppleve noe slikt!
Håper du har god støtte rundt deg og får den støtten du trenger.

GO KLEM!

nei nei nei[:(]
ingen flere som skulle forlate oss nå[:(]

håper det fester seg en ny spire om ikke så alt for lenge[:)]

husk og oppdater oss når det skjer så vi kan juble sammen med deg[:)]

ett lite spm du kan svare på om du føler for det: hadde du noen symptomer nå på slutten?

klem[:)]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

nei uff så utrolig trist[:(][:(][:(] 

Håper du blir fort gravid igjen[:)] klem fra meg

Nei stakkars lille venn!! Dette skulle jo ikke skje!!![:(]

Dette var trist! Håper det ordner seg fort igjen! Og at vi, før du aner, får en liten gladmelding fra deg om at du er gravid igjen!

Lykke til i morra og i dagene og ukene som kommer!
Godegode klemmer fra meg!

Uff dette hadde jeg virkelig ikke regnet med. Sitter her på jobb og har ventet på at du skulle komme tilbake fra UL med gode nyheter . Sender masse tanker i din retning og håper du kommer deg fort igjen

ORIGINAL: MitteMinda

Å nei så forferdelig trist å høre[:(][:(]

ønsker deg masse masse lykke til og måtte neste spire sitte fort!

ORIGINAL: MittGull

Nei, og nei, så grusomt trist å høre.... Sender deg mange varme tanker og klemmer. Ta godt vare på deg selv nå....

Back
Topp