TAKK FOR MEG

2.Gangsmamma

Glad i forumet
[:(] VAR PÅ ULTRALYD TIL MORGEN IDAG OG DER VAR FOSTERET DØDT. FIKK TIME TIL UTSKRAPNING I MORGEN. [:(] UFF DETTA ER SÅ SINNSYKT TRIST. HADDE MED MEG MAMMA OG SVIGERMOR SKAL HA VESLE JENTA VÅR NOEN DAGER.

NÅ ER JEG DEN SISTE SOM SKAL FORLATE DENNA KLUBBEN ALTSÅ.

LYKKE TIL VIDERE ALLE SAMMEN MED SVANGERSKAPET OG NYT TIDEN FREMOVER [:)]

STOR KLEM FRA MEG OG TAKKER ALLE FOR GOD STØTTE OG MANGE GODE SVAR I BEKYMRINGS UKENE.

Så utrolig trist! Håper det går bra med deg. Godt at svigermor passer jenta noen dager, så du får brukt litt tid på deg selv.
Lykke til!
God klem

Dette var trist nyhet...vet ikke hva jeg skal si, men sender deg varme klemmer.....jeg har opplevd dette 2 ganger og vet hvordan du har det nå...vil bare si at det var godt å ha ei datter som fikk meg på andre tanker....

Klem Godzilla

ORIGINAL: sørlandet79

Så trist. Sender mange varme tanker og klemmer til deg. Håper spiren snart sitter igjen!

[&o]Trist[&o]
Nå er det nok ja... så mange som har mistet.
Trøsteklem til deg og dine...

ORIGINAL: mamsiapril

Trøsteklem..!!

var i uke 11. men fosteret var dødt i ca 7-8 uke sa han. nei hadde ingen mistanke, fikk litt blod på papiret på søndag igår og noe brunt utflod det er det eneste som er kommet. en missed abortion sa han at fosteret ikke støter ut selv men at det var en begynnelse. forferdelig trist, men da var det jo noe som ikke stemte. vi får prøve på nytt igjen og håper det går bedre da. . takk for trøste klemmer jenter [:)] kan hende jeg stikker innom her for å følge med på dere da og ikke minst gir beskjed når neste spire sitter [:)] FOR DET SKAL DEN.

Det var trist å høre! Føler med deg nå... Vet veldig godt hvordan du har det! Ta godt vare på deg selv og familien din! Så får vi håpe og krysse fingrene for at det ikke går som dette neste gang! Lykke til videre!

Det var trist! [:(] Håper neste spire sitter fort igjen.

så trist å lese[:(] ta godt vare på deg selv no også håper vi at spiren sitter fort igjen.. kommer til å tenke på deg i måro..
sender deg en god klem..

Off, så trist!! Stor klem til deg!

Nei og nei, det var jo utrolig trist å høre da![&o] Stakkars dere som måtte oppleve dette, også så seint da! MA er sneakye greier altså, huff..
Håper det går så bra som det kan med utskrapningen da, og at spiren sitter for godt snart! Godt at dere har snille hjelpere rundt dere!
Klem

Nei så utrolig forferdelig:( Neste gang sitter spiren!

nei huff så trist[:(] sender deg stor trøsteklem å håper du har mange rundt deg som støtter opp[&:] neste gang sitter spiren hele veien. kom innom oss igjen[:)]

Dette var forferdelig trist[:(]

Sender deg en stor klem. Tenker på dere.

Back
Topp