Takk for meg!

Kjærringa96

Elsker forumet
Vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal begynne:sad010Vet ikke om det er SA eller MA, men testen har ikke økt siden fredag (de to øverste). Den nederste strimmeltesten er just tatt. Skulle vært 5+3/4 i dag.

Andre gang jeg mister i år, håper bare kroppen ordner opp og jeg slipper unna MA som sist.

Det verste er nok at nesten gang jeg blir gravid kommer psyken til å være helt knekt for å være livredd for å miste :(

Tusen takk for dere! Og håper dere alle kommer til mai:Heartred

Vedlegg

• IMG_2012.jpeg
    IMG_2012.jpeg
    735 KB · Visninger: 93
Neeii.. dette var ordentlig trist. Håper du lykkes tilslutt. Er tøft å miste gang på gang. Ikke nøl med å kontakte lege for hjelp og utredning om det her blir en gjentagende greie. ❤️

Uff så trist.. :Heartpink Håper kroppen ordner opp raskt og at du snart blir gravid igjen! Har selv vært der og skjønner hvor tungt det er:Heartred:Heartred masse lykke til videre!!

Dette var veldig trist :Heartred Jeg vet ikke om det er noen trøst, men jeg gikk gjennom en SA i slutten av juli i år. Gikk rett inn i syklusen og fikk eggløsning to uker etter at jeg egentlig skulle hatt mensen. Ble gravid igjen på den eggløsningen. Så når du er klar for det så sitter nok spiren raskt igjen skal du se:Heartred Sender deg en stor klem og håper prosessen går raskt slik den gjorde hos meg.

Så kjipt og trist å lese ❤️ Be om en blodprøve hos lege kansje så gir det deg mer klare svar så kan du i det minste korte ned den vonde ventetiden med å vite hva som foregår? Sender stor klem

Så ufattelig leit. Har hatt tre siste året og vet altfor godt hvordan det er. Bare å sende pm om du vil prate litt :Heartred

Det er så urettferdig og trist! Sender deg all verdens styrkeklemmer :Heartred Har selv vært prøver i 4 år og de to gangene jeg har blitt gravid før har det endte i MA og SA. Skjønner så godt angsten du kjenner på for å bli gravid igjen:sad015 Bare å sende meg en melding om du vil få ut sinne, frustrasjon og fortvilelse:Heartred

Tusen hjertelig takk for alle gode omtanker og ord :Heartred Jeg har fått landet litt, og tar det bedre enn jeg hadde trodd. Ser ut som om hcg nivået synker ut i fra det jeg kan se på strimmeltest. Kjenner meg klar til å fortsette å prøve så fort det lar seg gjøre. Ingen menslignende blødning, kun hatt spotting. Er en god hjelp å ha forumet å dele tanker og følelser når man prøver!:Heartred Håper for dere alle:Heartred

Back
Topp