Da ser det ut til å være en spontanabort på gang dessverre
smerter og en del blod.
Masse lykke til dere andre
Masse lykke til dere andre

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ånei! Så tristDa ser det ut til å være en spontanabort på gang dessverresmerter og en del blod.
Masse lykke til dere andre![]()
NeineineiDa ser det ut til å være en spontanabort på gang dessverresmerter og en del blod.
Sender deg mange styrkeklemmer og håper har god støtte rundt deg

Huff så leitDa ser det ut til å være en spontanabort på gang dessverresmerter og en del blod.
Sender deg mange klemmer 

må ringe gynekolog imorgen og be om en ultralyd for å se om jeg har mistet eller ikke. Håper det var 10 ukers blødningen som jeg har lest om flere steder 
Kan være hematoma som kan være ufarlig. Spesielt når du er allerede i uke 10.Men nå fant jeg pulsen med doppler, så da skjønner jeg ingentingmå ringe gynekolog imorgen og be om en ultralyd for å se om jeg har mistet eller ikke. Håper det var 10 uker blødningen som jeg har lest om flere steder
![]()
Ja, håper det er noe slikKan være hematoma som kan være ufarlig. Spesielt når du er allerede i uke 10.
Sender masse kjærlighet din vei.
De hadde helt fullt idag, men han skulle ta meg etter siste pasient klokken 15:15. Veldig takknemlig for det@Spirehybelen har du fått tak i gynekologen og fått time?
så nå må vi bare vente og be om det beste