Da ser det ut til å være en spontanabort på gang dessverre smerter og en del blod.
Masse lykke til dere andre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei! Så tristDa ser det ut til å være en spontanabort på gang dessverre smerter og en del blod.
Neineinei Sender deg mange styrkeklemmer og håper har god støtte rundt degDa ser det ut til å være en spontanabort på gang dessverre smerter og en del blod.
Huff så leit Sender deg mange klemmerDa ser det ut til å være en spontanabort på gang dessverre smerter og en del blod.
Kan være hematoma som kan være ufarlig. Spesielt når du er allerede i uke 10.Men nå fant jeg pulsen med doppler, så da skjønner jeg ingenting må ringe gynekolog imorgen og be om en ultralyd for å se om jeg har mistet eller ikke. Håper det var 10 uker blødningen som jeg har lest om flere steder
Ja, håper det er noe slik det var kun ren blødning noen timer igår, ingen klumper. Og kun rester når jeg tørker meg idagKan være hematoma som kan være ufarlig. Spesielt når du er allerede i uke 10.
De hadde helt fullt idag, men han skulle ta meg etter siste pasient klokken 15:15. Veldig takknemlig for det så nå må vi bare vente og be om det beste@Spirehybelen har du fått tak i gynekologen og fått time?