Da må jeg igjen starte jakten på attpåklatten min
Mistet trillinger i starten på desember og fikk positiv EL test 8 januar med påfølgende positiv graviditetstest 17.januar. Fikk flere påfølgende svake positive noen dager uten at de ble sterkere og nå er dem blendahvite og det kom rosa spot ved dobesøk nå. Så dette går dessverre ikke veien ser det ut til
Må bare prøve videre. Det skal visst ikke være lett slik det var når jeg var yngre. Da har det aldri vært noe problem. Håper bare ikke alderen min betyr at jeg ikke kan klare å få fler
Noen som vil lage opp en ny terminliste? Det går vel ikke at andre redigerer den jeg har oppretta?
Mistet trillinger i starten på desember og fikk positiv EL test 8 januar med påfølgende positiv graviditetstest 17.januar. Fikk flere påfølgende svake positive noen dager uten at de ble sterkere og nå er dem blendahvite og det kom rosa spot ved dobesøk nå. Så dette går dessverre ikke veien ser det ut til Må bare prøve videre. Det skal visst ikke være lett slik det var når jeg var yngre. Da har det aldri vært noe problem. Håper bare ikke alderen min betyr at jeg ikke kan klare å få fler
Noen som vil lage opp en ny terminliste? Det går vel ikke at andre redigerer den jeg har oppretta?

Det blir spire til slutt skal du se, selvom alt føles mørkt akkurat nå