Takk for meg!

SmåØnsker

Ung og Aktiv!
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
❄️ Januargull 2023 ❄️
Jeg takker for meg i termingruppa, og beveger meg tilbake til ikm-gruppene. Testen viste i dag 1-2, og hcg er på vei ut av kroppen. Har blødd kraftig med mye koagel siste døgnet.

Takk for at jeg fikk dele de første ukene sammen med dere! Masse lykke til videre, og håper jeg blir siste som forlater dere :Heartred

:Heartred Så utrolig trist og vondt. Stor klem.

Masse lykke til videre :Heartred

Så leit ❤ Masse lykke til videre ❤

:sorry: Stor klem og masse lykke til videre :Heartred

Så leit! Sender en stor klem og ønsker lykke til videre ❤️

Jeg takker for meg i termingruppa, og beveger meg tilbake til ikm-gruppene. Testen viste i dag 1-2, og hcg er på vei ut av kroppen. Har blødd kraftig med mye koagel siste døgnet.

Takk for at jeg fikk dele de første ukene sammen med dere! Masse lykke til videre, og håper jeg blir siste som forlater dere :Heartred
Så leit å høre at det ble sånn! Krysser fingrene for at det klaffer for dere igjen veldig snart:Heartred
Klem

Ånei, så leit! Ønsker seg masse lykke til videre!

Stor klem! Så trist. Vet dessverre hvordan du har det :Heartred krysser fingrene dine for at det klaffer fort og at det blir en terminspire

Det var trist å høre! Kjempeklem til deg. Håper virkelig din neste IKM gruppe blir siste for denne gang! Det har vært så fint å ha deg her :Heartbigred

Huff så trist :(

Sender kroppen masse babystøv og lykke :Heartpink Statistikken er på din side iforhold til det å bli gravid fort igjen :Heartpink Heier på deg :Heartpink

For en fantastisk gjeng dere er! :Heartred Håper det blir vår tur veldig snart igjen :)

En liten oppdatering fra meg :) Det ble full klaff igjen etter spontanabort. Eggløsningen lot seg vente litt, men når den først dukket opp ble det jammen klaff igjen. Håper på terminspire :Heartred
Ny termin er 4. september :happy093

Back
Topp