Takk for meg

Mymelen

Gift med forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Junilykke 2022
Var hele tiden litt skeptisk til testene mine, og når ukesindikator sa 1-2 i dag etter 2-3 på søndag så tok jeg HCG hos legen. Tok også en hurtigtest, den var negativ :sad010 Rart hvor mye magefølelsen har rett. Har aldri opplevd dette før.
Masse lykke til med rugingen av de fine mars babyene deres:Heartbigred
Nå slipper jeg i hvert fall være redd for en 3 hodet baby grunnet vaksina, så håper jeg det ikke klaffer om lenge!
 
Det er utrolig trist med spontanaborter. Ta den tiden du trenger å sørg på din måte. :Heartred En liten trøst er at du er mer fertil i månedene etter en spontanabort enn ellers. Jeg håper det klaffer snart for dere igjen og at det går hele veien :Heartred
 
Nei, så vondt å lese:(
God bedring og ta vare på deg selv ❤️
Måtte neste gang føre til et vellykket svangerskap ❤️
 
Var hele tiden litt skeptisk til testene mine, og når ukesindikator sa 1-2 i dag etter 2-3 på søndag så tok jeg HCG hos legen. Tok også en hurtigtest, den var negativ :sad010 Rart hvor mye magefølelsen har rett. Har aldri opplevd dette før.
Masse lykke til med rugingen av de fine mars babyene deres:Heartbigred
Nå slipper jeg i hvert fall være redd for en 3 hodet baby grunnet vaksina, så håper jeg det ikke klaffer om lenge!
Nei nei nei, du også.... :sorry: Jeg er jo egentlig i modus for å ikke bruke forumet på en stund nå, men det er rart hvordan vi kan utvikle en slags fjern relasjon der vi etterhvert oppriktig bryr oss om hverandre -så dette klarte jeg ikke å unngå å respondere på.. Vi er jo faktisk i samme båt i dag, så vil bare sende masse styrkende tanker din vei og la deg vite at dette skal vi komme styrket ut av:Heartpink Satser på at neste spiren kommer raskt for deg igjen, og at den blir værende helt til du er klar for å ønske den velkommen ut i verden! Ta vare på deg selv nå og ha masse masse lykke til videre @Mymelen :Heartpink
 
Så trist at det endte slik ❤️ ønsker deg masse lykke til videre, håper det klaffer igjen snart ❤️
 
Utrolig trist å høre, min største frykt også, jeg velger å ikke teste mer før jeg skal på ul igjen 29.07, blir fort mye stress og ubehag av det, og jeg er engstelig fra før av.. :-( masse lykke til videre :Heartred
 
Nei nei nei, du også.... :sorry: Jeg er jo egentlig i modus for å ikke bruke forumet på en stund nå, men det er rart hvordan vi kan utvikle en slags fjern relasjon der vi etterhvert oppriktig bryr oss om hverandre -så dette klarte jeg ikke å unngå å respondere på.. Vi er jo faktisk i samme båt i dag, så vil bare sende masse styrkende tanker din vei og la deg vite at dette skal vi komme styrket ut av:Heartpink Satser på at neste spiren kommer raskt for deg igjen, og at den blir værende helt til du er klar for å ønske den velkommen ut i verden! Ta vare på deg selv nå og ha masse masse lykke til videre @Mymelen :Heartpink
Tusen takk og til deg å :Heartpink rart hvor vi begge to var oppe tidlig en dag, begge bekymret. Kanskje vi havner i samme gruppe neste gang og at spirene våre da sitter :Heartpink
 
Tusen takk og til deg å :Heartpink rart hvor vi begge to var oppe tidlig en dag, begge bekymret. Kanskje vi havner i samme gruppe neste gang og at spirene våre da sitter :Heartpink
Ja du sier noe, helt snodig sammentreff! Ja hadde vært veldig stas om vi kom i samme IKM -og termingruppe igjen veldig snart. Neste gang skal hvertfall spirene sitte for oss begge, det har jeg bestemt:Heartpink
 
:Heartred:Heartred:HeartredSå trist :( Føler med deg. Håper det går bra med deg. Er så vondt å miste :/
 
:Heartred:Heartred:HeartredSå trist :( Føler med deg. Håper det går bra med deg. Er så vondt å miste :/
Tusen takk. Det går faktisk bra, selvfølgelig vondt. Men jeg vet det vil klaffe igjen, jeg har trua på så fort EL er på plass. Så nå venter jeg bare at det skal blø og ferdig :) håper det skjer raskt!
 
Så utrolig trist å høre.. Masse lykke til, håper neste spire holder ut tiden :Heartred
 
Neei så leit å høre! :(
Trist altså! Hva vi damer må gå gjennom.
Håper det klaffer for deg snart igjen når du er klar ♡
Store klemmer din vei!
 
Tusen takk alle! Jeg kommer nok til å titte innom dere og se hvordan det går. Rart hvordan man blir ‘kjent’ på så kort tid. Håper jeg havner rett bak dere!
 
Back
Topp