Takk for meg..

Det høres helt forjævlig ut :(
To timer siden jeg tok Cytotec nå, men ikke merket smerter eller blødning enda. Fikk ikke med meg flere piller enn de fire jeg satt inn nå heller :/
Krysser fingrene for at dette går veien for deg nå ❤️
For meg tok det 4 timer. Håper det løsner snart!

Stor klem til deg ❤️ Håper kroppen ordner opp snart og at du får ei terminspire snart ❤️

Det høres helt forjævlig ut :(
To timer siden jeg tok Cytotec nå, men ikke merket smerter eller blødning enda. Fikk ikke med meg flere piller enn de fire jeg satt inn nå heller :/
Krysser fingrene for at dette går veien for deg nå ❤️
Takkå det samme Til deg,jeg har hadd best erfaring med utskraping,tross det er hardere for kroppen! Har kommet raskere i syklus igjenn etter det! Hoff er slitsomt å jeg kjenner meg så sliten nå etter to utskrapinger på 1 uke !

Takkå det samme Til deg,jeg har hadd best erfaring med utskraping,tross det er hardere for kroppen! Har kommet raskere i syklus igjenn etter det! Hoff er slitsomt å jeg kjenner meg så sliten nå etter to utskrapinger på 1 uke !
Så ekstremt tungt det må være :( jeg må visst ringe Kvinneklinikken for en hastetime imorgen, siden Cytotec ikke har virket som det skal. Vil da prøve å overtale dem til utskraping fremfor ny kur :(

Orker ikke igjennom det igjen og risikere at det fremdeles ikke er ferdig..

Utrolig trist å lese! Har ingen gode råd til deg annet enn at det er lov å føle seg trist! Var selv igjennom en utskraping for 1 uke siden. Var da litt over 9 uker på vei, men hadde visst at noe var galt i litt over en uke. Forferdelig følelse når man tror alt er bra inni magen! Sender deg gode og trøstende tanker.

Back
Topp