Takk for meg..

Spirehybelen

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Snøfnuggene 2025 ❄️
Begynte å blø idag tidlig, og var på UL for å sjekke om alt var som det skulle. Det var det ikke.. hjertet hadde stoppet veldig nylig :sad010

Så nå må jeg bare vente på at det skal støtes ut av kroppen:(

Noen som har erfaringer på hvordan i helvete man kommer seg igjennom sånn her?
Fikk med meg piller for å fremprovosere abort, men tror jeg vil vente å se hvordan ting går...

Dette var trist å høre :(
Er ikke stort annet å gjøre en å prøve videre så fort dere orker det :Heartred det er alltid like sårt og vondt å miste dessverre. :(
Sender deg en god klem og håper spiren sitter fort for dere igjen :Heartred

Så utrolig leit å høre..:Heartred
Hvor langt var du på vei?
Det må være helt jævlig å gå igjennom... er noe vi alle er livredd for... håper du har god støtte rundt deg! Du må igjennom en sorgprosess, og det går ikke over på en dag. Når du er klar så prøver dere igjen:Heartred

Begynte å blø idag tidlig, og var på UL for å sjekke om alt var som det skulle. Det var det ikke.. hjertet hadde stoppet veldig nylig :sad010

Så nå må jeg bare vente på at det skal støtes ut av kroppen:(

Noen som har erfaringer på hvordan i helvete man kommer seg igjennom sånn her?
Fikk med meg piller for å fremprovosere abort, men tror jeg vil vente å se hvordan ting går...
Så trist. Tror ikke det er noen fasit, man må tillate seg å
sørge.. livet er urettferdig noen ganger :(

Så utrolig leit å høre..:Heartred
Hvor langt var du på vei?
Det må være helt jævlig å gå igjennom... er noe vi alle er livredd for... håper du har god støtte rundt deg! Du må igjennom en sorgprosess, og det går ikke over på en dag. Når du er klar så prøver dere igjen:Heartred

Jeg var 8+3 idag :(

Så trist å høre :(:(
Lykke til videre og håper spira sitter hos deg snart ❤️ Stor klem

det er nok dessverre noe som tar tid og det sitter i lenge. Fikk samme beskjed da min første graviditet stoppet rundt uke 10.

Bare så du er litt forberedt på det. Utstøting kan ta ganske lang tid. Det tok 4 uker før jeg sluttet å blø (jeg tok pillene). Den konstante påminnelsen hver gang man går på do er helt grusom.

Masse varme tanker, kjenner meg så altfor godt igjen. Jeg håper du har et
nettverk du kan snakke med om du trenger det.

Å nei, dette var fryktelig trist å lese! :( Det er jo ikke sånn det skal gå :(
Og det du skal igjennom nå er dessverre ordentlig kjipt, skikkelig dritt, uansett hvordan man snur og vender på det. Det jeg vil råde deg om er å være snill og raus med deg selv. Alle følelser er lov, det er lov å stå i skogen og skrike av fortvilelse, det er lov å spise seg dårlig på sjokolade, det er lov hylgrine når man trenger. Ta godt vare på hverandre :Heartred og i ventetiden frem mot neste gang det lykkes, for det vil dere, så er mitt råd å finne en hobby eller en aktivitet som gir deg litt positiv energi og holder deg opptatt.
Klem :Heartred

Så trist at det gikk sånn for deg. Det er dessverre så ufattelig urettferdig og brutalt å måtte oppleve en abort ❤️
Når vi mistet første gangen tok jeg meg ingen tid til å sørge, begynte rett på nytt forsøk. Det endre med en krasj under OUL hvor jeg begynte å hylgrine fordi det var feil baby i magen og jeg ville gi den bort, håpet på at hjertet skulle slutte å slå og ble skikkelig deprimert. Jeg hadde behov for å snakke med noen og fikk hjelp av en psykolog på helsestasjonen til å takle de vonde dagene. Dessverre har jeg fortsatt noen vonde dager, men det blir lettere med tiden. Jeg blødde i under 2 uker fra aborten var et faktum, men det kan ta uker fra hjertet slutter å slå til kroppen starter utstøtingen. Om det er noe bedre med pillene vet jeg ikke..
Mine beste råd er å ta vare på hverandre, for dere et to som opplever dette tapet, prat sammen og gi dere nok tid til å sørge. Oppsøk hjelp dersom du trenger det så lenge du trenger å få pratet ut ❤️

Syns du har fått veldig mange gode svar her :Heartred Det er jo bare helt j****. Ift det rent praktiske vurderte jeg litt å la kroppen ordne opp selv. Men fant ut at jeg ikke klare å gå og vente, ville bare ha det overstått. Så jeg satt meg et tidspunkt et par dager frem i tid, handlet inn trøstemat og bind, avlyste planer og gjennomførte det. Det er forferdelig uansett hvordan man gjør det, men kanskje det hjelper å ha en form for kontroll oppi det hele. Men det må du tenke hva som er best for deg :Heartred

Fikk beskjed da jeg skulle være 10 uker at det hadde stoppet i uke 6! Har idag vært inne til utskraping nr 2 på 1 uke,pga feber og mye vondt! Det som nå tapper meg er at dette va utskraping nr 4 siden i mai! Etter jeg mistet i april! Kjente i dag da jeg la meg på opr bordet at nå er jeg på felgen av hva jeg klarer ! Heldigvis ble jeg tatt så godt vare på,på sykehuset at jeg følte meg bedre da jeg dro en hva jeg gjorde da jeg kom:)

Fikk beskjed da jeg skulle være 10 uker at det hadde stoppet i uke 6! Har idag vært inne til utskraping nr 2 på 1 uke,pga feber og mye vondt! Det som nå tapper meg er at dette va utskraping nr 4 siden i mai! Etter jeg mistet i april! Kjente i dag da jeg la meg på opr bordet at nå er jeg på felgen av hva jeg klarer ! Heldigvis ble jeg tatt så godt vare på,på sykehuset at jeg følte meg bedre da jeg dro en hva jeg gjorde da jeg kom:)

Så forferdelig tungt du må ha det :( ❤️ har du prøvd cytotek før utskraping?

Det er virkelig vanskelig og tungt å prøve og bli foreldre :(

Så fryktelig trist. Jeg vet at det føles veldig tungt og uutholdig nå. Men dere kommer dere gjennom det. Kanskje til og med styrket :Heartred

Jeg har mistet 3 ganger før. 2 ganger før vi fikk datteren vår. I dag tenker jeg at det var ment slik, og hadde det ikke skjedd hadde vi ikke hatt akkurat henne.

Så forferdelig tungt du må ha det :( ❤️ har du prøvd cytotek før utskraping?

Det er virkelig vanskelig og tungt å prøve og bli foreldre :(
Ja har kommet ut av tellingen,cytotec me smerter fra helvette uten noe form for blod,har fire fødsler bak meg uten noe form form smerte lindring men dette var på grensen til hva jeg kan tåle ! Håper bare nå at det endelig er over! Og jeg håper virkelig at jeg får gå ett fullverdig svangerskap nå! Og komme utifra det med baby ❤️God klem til deg ❤️Vi er nokk desverre mange i denne gruppen som har hatt mer en vi overhode hadde forestilt oss eller trenger

Ja har kommet ut av tellingen,cytotec me smerter fra helvette uten noe form for blod,har fire fødsler bak meg uten noe form form smerte lindring men dette var på grensen til hva jeg kan tåle ! Håper bare nå at det endelig er over! Og jeg håper virkelig at jeg får gå ett fullverdig svangerskap nå! Og komme utifra det med baby ❤️God klem til deg ❤️Vi er nokk desverre mange i denne gruppen som har hatt mer en vi overhode hadde forestilt oss eller trenger
Det høres helt forjævlig ut :(
To timer siden jeg tok Cytotec nå, men ikke merket smerter eller blødning enda. Fikk ikke med meg flere piller enn de fire jeg satt inn nå heller :/
Krysser fingrene for at dette går veien for deg nå ❤️

Back
Topp