Takk for meg

ruccola

Elsker forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
Maiskolbene 2023 :-)
Jeg fikk plutselig smerter torsdag kveld i forrige uke, varte ca en times tid før de var borte. Samme kveld kom det litt brunt på papiret da jeg var på do, så jeg begynte å frykte det verste. :(

Jeg var innom legekontoret mandag og onsdag denne uka og tok blodprøver for å måle HCG. Viser seg at den har halvert seg, så det er en spontanabort på gang. Jeg har fortsatt ikke hatt noen stor blødning eller blødd friskt blod, men har hatt veldig «av og på» spotting/brunlig blødning siden forrige uke. Mye smerter tirsdag og fram til i går. Vondt å gå, vondt å bøye meg, vondt å le og hoste osv.. Så jeg har ligget mye på sofaen med varmeflaske. Har heldigvis en snill mann som har vartet meg opp, laget mat, luftet hunder og passet på meg hele tiden :Heartred Heldigvis er jeg i mye bedre form i dag.

Trist og leit og sårt, selv om jeg ikke helt turte å glede meg så mye denne gangen, etter nylig å ha mistet forrige gang (MA i april).

Krysser fingrene for at det går bra med spirene hos alle dere andre. Og forhåpentligvis lykkes jeg neste gang; det sies jo at alle gode ting er tre. :Heartred
 
Huff, så kjipt! :Heartred Klem
Bra du har fått svar da, siden det ikke er i gang skikkelig. Skal du vente til det starter av seg selv?
 
Det var kjempeleit å lese :( Sender en klem til deg og håper inderlig at en terminspire sitter fort :Heartred
 
Nei, så leit! Hjertet mitt blør for deg nå, veit hvor skuffende og trist og leit det er ❤ sender deg titusenvis av styrkeklemmer❤❤❤
 
Så trist og lese! Sender deg en god klem :Heartred
 
Så vondt og trist. ❤️ Håper også at alle gode ting er tre for deg! Sender deg en stor klem! ❤️
 
Så trist å lese.. Håper spiren sitter neste gang :Heartred
 
:Heartred :HeartredSå vondt ... Veldig trist å lese. Masse lykke til videre. Håper på det beste for dere fremover :Heartred
 
Nei! Så trist å lese ruccola!! :( Stor klem til deg, dette er urettferdig ❤️
 
Det var trasig å høre, ruccola :( Søren at det gikk den veien! Håper det klaffer for dere igjen snart og at den sitter hele veien! Varm klem til deg :Heartred
 
Måtte ha en liten pause fra forumet, har vært sammen med mannen og foreldrene mine i helga, og bare slappet av og prøvd å tenke på noe annet. Takk for alle klemmer, fine og trøstende ord og lykkeønskninger fra dere. :Heartred Vi prøver videre - en gang må det jo lykkes også! :happy:

Huff, så kjipt! :Heartred Klem
Bra du har fått svar da, siden det ikke er i gang skikkelig. Skal du vente til det starter av seg selv?

Det hørtes mest ut på legen som om hun trodde at det allerede var over. Jeg sa at jeg ikke hadde hatt noen skikkelig blødning, bare spotting/brunt på papiret/brunlig utflod, men hun mente at det ikke trengte å være en så stor blødning når jeg var så kort på vei.
Men nå har det "heldigvis" begynt å blø skikkelig i dag, a la en vanlig mens. Så det tok altså en og en halv uke fra jeg kjente smerter første gang + brunt på papiret, før det løsnet. Skal bli godt å forhåpentligvis bli helt ferdig med det om noen dager nå.
 
Måtte ha en liten pause fra forumet, har vært sammen med mannen og foreldrene mine i helga, og bare slappet av og prøvd å tenke på noe annet. Takk for alle klemmer, fine og trøstende ord og lykkeønskninger fra dere. :Heartred Vi prøver videre - en gang må det jo lykkes også! :happy:



Det hørtes mest ut på legen som om hun trodde at det allerede var over. Jeg sa at jeg ikke hadde hatt noen skikkelig blødning, bare spotting/brunt på papiret/brunlig utflod, men hun mente at det ikke trengte å være en så stor blødning når jeg var så kort på vei.
Men nå har det "heldigvis" begynt å blø skikkelig i dag, a la en vanlig mens. Så det tok altså en og en halv uke fra jeg kjente smerter første gang + brunt på papiret, før det løsnet. Skal bli godt å forhåpentligvis bli helt ferdig med det om noen dager nå.

Rart hun sa det, til meg har de alltid sagt at det skal blø minst som en vanlig mens. Godt det startet av seg selv nå, så du blir ferdig med det og kan se videre :Heartred Jeg syns i hvert fall den limboen mens man venter på at det skal starte/bli ferdig er verst. Krysser fingra for at du blir gravid igjen snart :)
 
Back
Topp