Takk for meg...

ruccola

Elsker forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
Maiskolbene 2023 :-)
Da var det min tur til å forlate gruppa.

Jeg var inne på TUL forrige onsdag (7+0) for en sjekk, etter at jeg merket at symptomene hadde dempet seg eller forsvunnet de siste 5-6 dagene.
Gynekologen fant et embryo med hjerteslag, men det var for lite i forhold til hva det skulle ha vært med normal utvikling.
Var inne på en ny sjekk igjen i dag, og da kunne hun ikke se noe, annet enn muligens en liten rest av fosteranlegget. Så da blir det cytotec og smertestillende i kveld, og ny prøving når alt dette er over. Forhåpentlig lykkes vi neste gang :Heartred

Dere er en herlig gjeng her inne, jeg har kost meg veldig sammen med dere etter at jeg fant veien hit. Ønsker dere alt godt framover, og håper alle får den aller fineste julegaven å glede seg over i desember :Heartred:santa

Takk for meg!
 
Så trist å lese :(
Håper du tar vare på deg selv nå og at den sitter hele veien neste gang❤❤
 
Så trist :(
Neste gang må det gå bra! :Heartpink
 
Huff dette var veldig trist å høre.
Håper virkelig at det blir deres tur neste gang, og at dere tar vare på dere selv i mellomtiden. :Heartred
 
Så leit å høre, ruccola. Håper det raskt kommer en ny spire deres vei :Heartred
 
Dette var trist å lese! :( ta vare på hverandre! Lykke til videre:Heartred
 
Da var det min tur til å forlate gruppa.

Jeg var inne på TUL forrige onsdag (7+0) for en sjekk, etter at jeg merket at symptomene hadde dempet seg eller forsvunnet de siste 5-6 dagene.
Gynekologen fant et embryo med hjerteslag, men det var for lite i forhold til hva det skulle ha vært med normal utvikling.
Var inne på en ny sjekk igjen i dag, og da kunne hun ikke se noe, annet enn muligens en liten rest av fosteranlegget. Så da blir det cytotec og smertestillende i kveld, og ny prøving når alt dette er over. Forhåpentlig lykkes vi neste gang :Heartred

Dere er en herlig gjeng her inne, jeg har kost meg veldig sammen med dere etter at jeg fant veien hit. Ønsker dere alt godt framover, og håper alle får den aller fineste julegaven å glede seg over i desember :Heartred:santa

Takk for meg!
Kjempe leit å høre :Heartred sender deg gode tanker :Heartbigred
 
Åå dette var trist å lese.. Håper ny spire sitter veldig snart og at denne er sterk nok til å holde hele veien ♥️
 
Så utrolig leit å høre. Håper det går greit med deg oppi det hele. Håper dere ikke må vente lenge på neste spire:Heartpink
 
Dette var utrolig trist å lese :(:( sender deg en klem :Heartred
 
Det var trist å lese❤️ Håper det går bedre for dere neste gang! Vi krysser fingrene!
 
Så trist :( Krysser fingrene for at den sitter i 9 mnd neste gang:Heartred
 
Back
Topp