Takk for meg

Issero

Første møte med forumet
Det gikk ikke veien for meg denne gangenVar hos legen i går og fikk konstatert ma. Lykke til videre til alle dere andre
 
❤️
 
Det gikk ikke veien for meg denne gangenVar hos legen i går og fikk konstatert ma. Lykke til videre til alle dere andre


Uff så trist:( kan jeg spørre hvor langt du var kommet og hvordan du oppdaget det?❤️
 
Forferdelig :( Tenker på deg!
 
Nei, så leit :(
 
Dette var trist å høre! Masse lykke til videre, så håper vi å se deg i et terminforum snart igjen.
 
Uff så trist:( kan jeg spørre hvor langt du var kommet og hvordan du oppdaget det?❤️

Skulle vært 9 uker, men utviklingen hadde stoppet rundt uke 6. Fikk en styrtblødning som raskt gikk over, men kontaktet lege. Det ble målt hcg med stigning (ikke dobling) og ble henvist til gyn for 2 uker siden. Der mente de at alt så fint ut, men at jeg var kommet kortere enn jeg selv trodde. Var tilbake til ny ul i går og fikk bekreftet ma. Så i dag har det vært tur til sykehuset og har nå startet behandling for å avslutte det hele :sad010


Uff så trist:( kan jeg spørre hvor langt du var kommet og hvordan du oppdaget det?❤️
 
:Heartbigred
 
Back
Topp