Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på ultralyd i dag, ca 10 uker. 3 uker siden forrige og da syntes jordmor det var lite å se. Nå hadde fostersekk flatet ut, og stort mer var ikke å se der. Blør jeg ikke selv snart, må jeg få piller for igangsettelse.
Er veldig lei meg, og synes det er fælt at kroppen ikke har skjønt at det ikke er liv. At jeg har gått til uke 10 og sikkert gått sånn i 3-4 uker.
Ønsker dere andre her inne masse lykke til, og så håper jeg å komme sterkere tilbake
Så utruleg trist, masse lykke tilVar på ultralyd i dag, ca 10 uker. 3 uker siden forrige og da syntes jordmor det var lite å se. Nå hadde fostersekk flatet ut, og stort mer var ikke å se der. Blør jeg ikke selv snart, må jeg få piller for igangsettelse.
Er veldig lei meg, og synes det er fælt at kroppen ikke har skjønt at det ikke er liv. At jeg har gått til uke 10 og sikkert gått sånn i 3-4 uker.
Ønsker dere andre her inne masse lykke til, og så håper jeg å komme sterkere tilbake