Takk for meg

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Var på ultralyd i dag, ca 10 uker. 3 uker siden forrige og da syntes jordmor det var lite å se. Nå hadde fostersekk flatet ut, og stort mer var ikke å se der. Blør jeg ikke selv snart, må jeg få piller for igangsettelse.

Er veldig lei meg, og synes det er fælt at kroppen ikke har skjønt at det ikke er liv. At jeg har gått til uke 10 og sikkert gått sånn i 3-4 uker.

Ønsker dere andre her inne masse lykke til, og så håper jeg å komme sterkere tilbake :Heartred

Så trist ❤️ Skjønner godt at du føler det slik, det er så vondt når kroppen ikke følger med og man lever videre i god tro. Klem til deg❤️

Tusen takk for fine hilsener og klemmer :Heartred
Setter utrolig pris på det. Jeg er 37 år, og dette skulle blitt vårt første. Vi hadde ikke prøvd så lenge, den satt på 5 pp, og gleden var stor. Samtidig våget jeg liksom ikke glede meg for mye. Men nå 10 uker inn i svangerskapet våget jeg å slippe gleden mer løs, og så poff sprakk de drømmene.
Men jeg håper vi lykkes snart igjen, selv om jeg er 37+, jeg vet i det minste at vi kan bli gravide.

Kan legge til at jordmor fant blødning i livmor også, så kanskje er kroppen i ferd med å rydde opp nå, men det var det bare mannen som fikk med seg. Tror jeg gikk litt i sjokk på benken der.

Så utrolig trist! Er ekstra tungt når man har karet seg gjennom så mange uker av første trimester med plager, nervøsitet og bekymringer. For så å få beskjeden når man ser «mållinjen». Sender deg utrolig mange varme tanker og klemmer, både for spiren og den gode jobben du gjorde disse ukene :Heartred håper du snart har en ny spire og at du slipper dette igjen :Heartred

Så trist ❤️ Håper det klaffer snart for dere igjen!

Nei så utrolig leit :( ta godt vare på hverandre :Heartpink

Så innmari trist ❤

Tusen takk for klemmer og omtanke. Det varmer :Heartred

Nå håper jeg bare kroppen klarer å rydde opp, og at vi snart kan prøve igjen :Heartred

Back
Topp