Takk for meg

endeli'85

Forelsket i forumet
i dag har jeg fått gjennomført utskrapning etter at jordmor i går på TUL fant et fosteranlegg som hadde stoppet opp på 8+2, mens jeg egentlig skulle vært 11 uker på vei. Så da blir det ingen overraskelse på julaften og ikke helt den jula vi hadde sett for oss. Vil barr ønske dere alle sammen lykke til videre i svangerskapet og med små sommerbabyer:Heartred

i dag har jeg fått gjennomført utskrapning etter at jordmor i går på TUL fant et fosteranlegg som hadde stoppet opp på 8+2, mens jeg egentlig skulle vært 11 uker på vei. Så da blir det ingen overraskelse på julaften og ikke helt den jula vi hadde sett for oss. Vil barr ønske dere alle sammen lykke til videre i svangerskapet og med små sommerbabyer:Heartred

Åneiii :( så utrolig trist!! Sender mange gode klemmer til deg ❤️ fader altså!! Og vi som ikke skulle miste flere fra gruppa nå!❤️

Masse klemmer sendes din vei❤️

Uff, så leit :( håper dere får en ålreit jul, selvom ting er tungt og trist akkurat nå :Heartred lykke til!

Å nei så ufattelig tungt, får tårer i øynene nå. Føler virkelig med deg/dere

Så trist. Føle med deg. God klem..

Mange gode tanker til deg ❤️

Back
Topp