Takk for meg

Cookies

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg må dessverre takke for meg da jeg spontanaborterte i min 14. uke på lørdag. Vi trodde virkelig det var vår tur i år, etter 4 år og 7 ivf forsøk. Veien fra himmel til helvete tok bare 3 timer fra jeg følte noe var feil til det var over. Det var helt grusomt!

Det er vanskelig å akseptere når vi har sett hjertet banke 3 ganger og alt var bra på duo test for en knapp uke siden. Kroppen skal få hvile og så får vi ta en dag av gangen. Akkurat nå føles veien tilbake dit vi var så uendelig lang og vanskelig.

Lykke til videre alle sammen! Jeg håper jeg kan diskutere med dere her inne ved en senere anledning :)
 
Nei og nei... Så ufattelig leit å høre:sad010.
Men de må vel utrede hva som har skjedd? Ettersom det er etter uke 12 og du har sett hjertelyd ? Livet er så sabla rått og brutalt iblant, dårlig gjort:(. Alle tenker jo at ting er trygt etter uke 12...
 
Å nei! Å nei! Dette var forferdelig trist å høre! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at jeg føler med deg og ønsker deg alt godt videre. Jeg skulle ønske du slapp dette <3 Ta vare på deg selv. Sender en stor styrkeklem din vei <3
 
Så utrolig trist:( sender deg tusen styrkeklemmer :Heartpink helt forferdelig å høre :(
 
Jeg må dessverre takke for meg da jeg spontanaborterte i min 14. uke på lørdag. Vi trodde virkelig det var vår tur i år, etter 4 år og 7 ivf forsøk. Veien fra himmel til helvete tok bare 3 timer fra jeg følte noe var feil til det var over. Det var helt grusomt!

Det er vanskelig å akseptere når vi har sett hjertet banke 3 ganger og alt var bra på duo test for en knapp uke siden. Kroppen skal få hvile og så får vi ta en dag av gangen. Akkurat nå føles veien tilbake dit vi var så uendelig lang og vanskelig.

Lykke til videre alle sammen! Jeg håper jeg kan diskutere med dere her inne ved en senere anledning :)
Ånei... Så utrolig leit å høre. Ta godt vare på deg selv nå <3
 
Har ikke ord. Så forferdelig å lese, mitt verste mareritt dette. Det skal jo ikke skje så sent så du skulle kunne fått et svar på hvorfor det skjedde. Sender deg mange styrkeklemmer.
 
Nei og nei... Så ufattelig leit å høre:sad010.
Men de må vel utrede hva som har skjedd? Ettersom det er etter uke 12 og du har sett hjertelyd ? Livet er så sabla rått og brutalt iblant, dårlig gjort:(. Alle tenker jo at ting er trygt etter uke 12...
Har ikke ord. Så forferdelig å lese, mitt verste mareritt dette. Det skal jo ikke skje så sent så du skulle kunne fått et svar på hvorfor det skjedde. Sender deg mange styrkeklemmer.
Jeg vet ikke hvor gode svar de kan gi uten å synse. Jeg har ingen infeksjoner men de fant en muskelknute som har vokst i takt med graviditeten og som det ser ut som kan ha forstyrret livmoren. Alt må trekke seg tilbake før de kan undersøke mer.
 
Uff, det er så utrulig trist :( Man tenker at når man er kommet ut i andre trimester skal det være ganske trygt. Håper dere har god støtte i hverandre og andre rundt dere. Og hvem vet, kanskje plutselig sitter den et hjemmelaget mirakel som vokser seg stor fram til termin :Heartred
 
Så utrolig trist å lese :smiley-angry017 Lei meg på deres vegne. Ta godt vare på hverandre, :Heartred
 
Så utrolig fælt, kan ikke forestille meg hvordan det er, når man er såpass langt på vei. Klem :Heartred

Og ikke minst siden det er ivf (samme her) da er veien så sabla lang.
 
Dette var utrolig trist lesning! Sender deg mange varme tanker❤️
 
Ånei så trist... blir tom for ord.. sender deg en stor klem:Heartbigred
 
Forferdelig trist å lese.. Dette må være umenneskelig tøft! :sad010
Håper dere får ønskebarnet deres snart :Heartred Mange klemmer sendes!
 
Dette var skikkelig leit og trist å lese :(:Heartred Jeg håper du blir kjapt gravid igjen og at den holder seg til fødsel :Heartbigred
 
Jeg har troen på dere og livet snur plutselig mye fortere enn man tror til det bedre:)
 
Tenker på deg i denne vanskelige situasjonen. Jeg kan ikke en gang forestille meg hvordan det må føles, annet enn som om livet går litt i grus.

Håper dere kommer dere gjennom dette raskt, og at de finner ut hva som forårsaket dette, slik at det ikke skjer igjen.

Masse klemmer.
 
Dette er bare så trist og urettferdig :(:(
Ta godt vare på deg selv :Heartred
 
Back
Topp