Takk for meg

Rosalia

Elsker forumet
Går vist ikke veien alikevel her :/ Hcg målt til 55 i går på 19 dpo. I dag er testen markant svakere også. Er veldig lei meg, trodde endelig det ble vår tur etter snart 3 år med prøving :/ Ååå er så lei av dette

Mange gode klemmer til deg ❤️❤️❤️

Går vist ikke veien alikevel her :/ Hcg målt til 55 i går på 19 dpo. I dag er testen markant svakere også. Er veldig lei meg, trodde endelig det ble vår tur etter snart 3 år med prøving :/ Ååå er så lei av dette
Så utrolig trist å høre :( sender deg en stor klem:Heartred

Huff det var trist å høre. God klem til deg ❤️ Ikke mist håpet, det blir din tur også.

Ååå, huff :( :( Kan ikke sette meg inn i hvordan du har det. </3 Føler med deg!

Så utrolig trist! Sender mange varme klemmer :Heartred

Ånei ånei ånei, :(:crybaby2så ufattelig trist...
Store og varme klemmer :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Huff! Det var trist å høre! Masse klemmer til deg! <3 Håper spiren sitter snart <3

Off!! Utrolig kjedelig at det ikke gikk. Og så har dere jo prøvd så lenge også. Masse lykke til. Håper spiren sitter neste gang

Nei og nei.. :( Sender deg mange klemmer og masse optimisme! ❤️

Back
Topp