Takk for meg

sofia

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Julikulene 2020
I følge HCG prøvene er det over for meg, har hatt en svak blødning/spotting i snart fire uker og skal inn til a-hus i dag for å få piller for å fjerne alt. Spent på om jeg får ultralyd som kan vise når livet stoppet.

Lykke til alle sammen og kos dere med magene som snart begynner å vokse:):Heartred

Gleder meg til dette er over slik at vi kanskje kan prøve igjen en gang.
 
Ånei! Så trist å høre :Heartred håper det er fort overstått og at det klaffer igjen fort!
 
Så trist å høre :Heartred ta godt bare på hverandre, så håper jeg det blir ukomplisert videre og dere snart lykkes på nytt med en terminspire
 
Så trist å lese ❤️❤️
Håper hele prosessen går greit å du kommer deg raskt ❤️
Jeg tror det er vanlig med UL først, så bare krev det ❤️
 
Så trist å høre ❤️ Lykke til, dette var ikke noe gøy :(
 
I følge HCG prøvene er det over for meg, har hatt en svak blødning/spotting i snart fire uker og skal inn til a-hus i dag for å få piller for å fjerne alt. Spent på om jeg får ultralyd som kan vise når livet stoppet.

Lykke til alle sammen og kos dere med magene som snart begynner å vokse:):Heartred

Gleder meg til dette er over slik at vi kanskje kan prøve igjen en gang.
Neinei :( håper prosessen går raskt eg enkelt for seg, og at ønskespira sitter kjapt igjen! Så veldig trist :( stor klem
 
Ånei, så fælt :( Stor klem til deg! ❤️ Håper spira sitter kjapt igjen!
 
Så utrolig trist :Heartred Masse lykke til videre, håper neste spire sitter hele veien ut :Heartred
 
Masse Lykketil :Heartred
 
Trist, føler med deg. Satser på at neste spire sitter raskt og at den sitter hele veien :Heartred
 
Så trist å lese:sorry: Sender deg gode klemmer og krysser fingrene for at dere snart er i gang igjen:Heartred
 
Å så trist å lese. Lykke til videre ❤️
 
Så leit å høre... Ønsker deg lykke til videre og håper neste spire sitter fort ❤️
Jeg ble gravid umiddelbart etter SA selv, har hørt man er ekstra fruktbar da. Håper det kan være en trøst.
 
Så trist! :-( Ønsker deg lykke til videre <3
 
Back
Topp