Takk for meg

Abstract83

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julegavene 2019
Har såvidt vært innom dere her på Juligruppa da min term ble flyttet fra juni til juli. Nå har jeg en pågående SA i skrivende stund, går overaskende bra men leit er det nå uansett. Dere virker som en kjekk og herlig gjeng og nå ønsker jeg dere masse lykke til i svangerskapet, måtte det komme masse herlige julibabyer. Takk for meg. ❤

Dette var trist! Sender deg mange klemmer og lykkeønskninger for at det snart sitter en liten spire igjen:Heartbigred

Så utrolig trist :( Jeg håpte at det skulle gå veien for deg. Håper det går igjen så raskt du er klar for det :Heartred

Har såvidt vært innom dere her på Juligruppa da min term ble flyttet fra juni til juli. Nå har jeg en pågående SA i skrivende stund, går overaskende bra men leit er det nå uansett. Dere virker som en kjekk og herlig gjeng og nå ønsker jeg dere masse lykke til i svangerskapet, måtte det komme masse herlige julibabyer. Takk for meg. ❤

Nei, så fryktelig trist ❤️
Ta godt være på deg selv i tiden framover og så håper jeg terminspire sitter så snart du er klar for det ❤️

Stor klem:Heartred

Det var trist lesing :( ta vare på deg selv, og masse lykke til videre. Heier på deg! Stor klem :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Så utrolig trist å høre. Ta vare på deg selv. Ønsker deg masse lykke til og håper neste spise sitter godt fast :Heartred

uff kjære deg, det var virkelig leit å lese. Så tøft av deg å skrive. Ønsker deg lykke til videre med neste spire

Så trist å lese! Ta vare på deg selv og dere. Ønsker deg masse lykke til videre. Stor god klem :Heartbigred

Ånei. Det var skikkelig leit. Håper det ordner seg snart igjen for dere!

Ånei :( så utrolig trist! Så bra at det i det minste går veldig udramatisk for seg.
Håper ikke dette tar motet fra deg, og at du snart kan prøve igjen :Heartred

Så leit:Heartred Klemmer til deg.

Så trist, men veldig bra du takler det så fint:Heartred Takk for lykkeønsker og sender deg masse lykke til videre:Heartred

Åååh så trist...:( Mange gode klemmer :Heartred Spiren satt på ny her 3 uker etter jeg mista og han er 15 mnd nå! Håper dere har et lite vidunder i armene til høsten :Heartbigred

Back
Topp