Takk for meg :(

Åå så trist å høre! Sender mange klemmer [emoji173]️[emoji173]️

Neeei, så trist :arghh: MA er noe forbanna drit å oppdage! Sender deg en god klem

Dette var veldig trist å lese... Jeg håper du har gode mennesker rundt deg nå, og at du blir gravid igjen snart [emoji173]️ Masse lykke til videre!

Kjempe trist, lever i frykten her. Mistet sist i uke 8, nå er jeg 6+6. Ønsker deg lykke til med nytt forsøk.

Så trist :( kan jeg spørre om den dårlige magefølelsen var begrunnet i noe? mangel å symptomer eller noe?

Veldig trist å høre og ord blir fattig. Sender deg en god klem[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Så vondt. :( Sender deg en klem :Heartred

Tusen takk alle sammen <3
Det blir nok noen runder i tenkeboksen nå, er ikke sikker på om det blir noen prøving på en stund da aborter (i alle fall for meg) innebærer så mye fysisk smerte oppå det psykiske at jeg trenger tid på å kjenne etter om det er verdt det...

Så trist :( kan jeg spørre om den dårlige magefølelsen var begrunnet i noe? mangel å symptomer eller noe?
Det er nok en følelse som har vært med meg helt siden positiv test rett og slett - har bare tenkt at «jeg er jo ikke gravid» på en måte, men håpte det bare var fordi jeg ble så overrasket over å ha testet positivt i utgangspunktet. Har hatt mindre symptomer enn sist svangerskap, men akkurat det vet jeg er helt hipp som happ med MA, noen har massive symptomer, andre ingen i det hele tatt.. Håper virkelig dere slipper å oppleve dette (evt igjen), jeg sitter her mest som et stort spørsmålstegn, trist og lei.. :(

Så trist å høre
emoji22.png
Livet kan jammen være urettferdig av og til. Lykke til med ny prøverunde!

Så trist å høre
emoji22.png
Livet kan jammen være urettferdig av og til. Lykke til med ny prøverunde!

Så trist
emoji22.png
Livet kan jammen være urettferdig av og til. Lykke til med ny prøverunde når dere er klare for det!

Back
Topp