Takk for meg

Karianne855

Flørter med forumet
Da skulle det ikke gå veien denne gangen heller. Kjenner jeg begynner å bli rimelig sliten av dette..

Hcg-stigningen har vært minimal på de 3 siste prøvene. I går fikk jeg litt brun utflod... og i dag er det et rent smertehelvete, har begynt og blø litt også.

Lykke til videre med spirene deres... håper jeg er den siste av oss som må takke for meg ❤

Mange klemmer til deg. [emoji173]️Det var trist.[emoji173]️

Så trist. Føler virkelig med deg. Stor klem til deg :Heartred

Så leit å lese. Sender en klem og håper den sitter neste gang ❤

Da skulle det ikke gå veien denne gangen heller. Kjenner jeg begynner å bli rimelig sliten av dette..

Hcg-stigningen har vært minimal på de 3 siste prøvene. I går fikk jeg litt brun utflod... og i dag er det et rent smertehelvete, har begynt og blø litt også.

Lykke til videre med spirene deres... håper jeg er den siste av oss som må takke for meg ❤
❤️

[emoji174] vet hvor vanskelig det er å miste. Ta vare på deg selv i dagene som kommer[emoji173] håper det går neste gang[emoji4] nå vet ikke jeg noe om hvor mange ganger du har mistet eller når i svangerskapet og om du har barn fra før, men håper du får hjelp om du har mistet mange ganger. Ikke vent med å oppsøke hjelp hvis du ikke allerede har gjort det. Masse lykke til[emoji4]

Så utrolig leit Klem til deg :Heartred
Ta godt vare på hverandre. Håper du snart har en spire som blir til termin :Heartred

Back
Topp