Takk for meg

Trøsteklem :Heartbigred
Dette var veldig leit å høre. Verden er dessverre ikke rettferdig, det er bare å innse det og finne ut hvor mye man orker å kjempe.
Lykke til om dere finne krefter igjen :)
Tusen takk.

Åh det var trist [emoji22] Sender mange gode klemmer til dere begge, og krysser fingrene for deres fremtid [emoji821][emoji177]
tusen takk.

Det var leit å høre. Håper det snur for dere snart! [emoji173]️
Tusen takk.

Så trist at det ble sånn for deg atter en gang. :( Har lest litt av historien din, og forstår at det må være veldig tungt.

Jeg håper dere får den hjelpen dere trenger for å realisere drømmen om barn. Og selv om jeg godt kan forstå at det frister å gi opp av og til, så håper jeg du klarer å finne troen på at dere også kan lykkes en gang. Forhåpentligvis veldig snart! Klem

Så trist[emoji20] krysser fingrene og håper det går bedre neste gang for dere[emoji175]
Tusen takk
takk

Så trist at det ble sånn for deg atter en gang. :( Har lest litt av historien din, og forstår at det må være veldig tungt.

Jeg håper dere får den hjelpen dere trenger for å realisere drømmen om barn. Og selv om jeg godt kan forstå at det frister å gi opp av og til, så håper jeg du klarer å finne troen på at dere også kan lykkes en gang. Forhåpentligvis veldig snart! Klem

Takk.
Jeg håper det, men begynner miste troen på det dessverre. Vi får se hva gyn sier..

Back
Topp