Takk for meg

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Håper jeg er den siste som må forlate marsboerne.

Fikk bekreftet mistanken om unormalt svangerskap på TUL idag. Skriver mer i dagboka.

Det var 7.aborten på mindre enn ett år. Usikker på hvor mye mer vi (jeg) orker.

Titter muligens innom dere utover, får se når det slutter å gjøre vondt.

Lykke til. Nyt svangerskapet og gled dere over spirene deres.

Fikk bekreftet mistanken om unormalt svangerskap på TUL idag. Skriver mer i dagboka.

Så utrolig trist å høre [emoji20][emoji173]️ håper dere får noe hjelp og at spiren snart sitter hos dere!

[emoji173]
Er ikke så mye en kan si. Jeg håper dere ikke gir opp, sånn at jeg kan følge deg helt frem til mål en gang snart, dere fortjener det så uendelig mye. Men jeg forstår at du / dere trenger å få igjen pusten..

[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Så utrolig trist å høre [emoji20][emoji173]️ håper dere får noe hjelp og at spiren snart sitter hos dere!

Takk.
Det var forsåvidt med hjelp dette. Har gått på metformin, prednisolon og Lutinus. Endte da med å komme til 6 uker og SA istedet for en kjemisk omkring 4 uker..
[emoji173]
Er ikke så mye en kan si. Jeg håper dere ikke gir opp, sånn at jeg kan følge deg helt frem til mål en gang snart, dere fortjener det så uendelig mye. Men jeg forstår at du / dere trenger å få igjen pusten..

[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Takk.
Hehe, lov å håpe.
Jeg vet ikke hva vi orker. Har liksom ikke tid til å ta noe særlig pause heller hvis det faktisk skal skje noen gang. Men akkurat nå føles det som det definitivt ikke blir noe særlig aktiv/bevisst prøving.

Stor klem til deg [emoji25][emoji173]️
Takk

Så trist å høre! Sender en stor trøsteklem til deg [emoji173]️[emoji173]️
Takk

Sender deg en varm klem :Heartred:Heartred

Sender en god klem og håper det går neste gang [emoji173]

Sender deg en god klem. Vet ikke helt hva jeg skal si, bortsett fra at jeg vet hvor vondt det gjør - sender deg en stor styrkeklem [emoji173]️

Å nei! [emoji22] så utrolig trist! [emoji174] har ikke ord..., sender deg en klem! [emoji173]️

Back
Topp