Takk for meg :(

Så trist å høre! Må føles utrolig tomt :-(
 
Så utrolig trist! [emoji26] Masse lykke til videre, sender en klem [emoji173]️
 
Uff, så trist :( enn å gå så lenge uten å vite noe, det må være helt forferdelig!!! Håper dere får hjelp nå <3 Ikke gi opp, det er verdt det til slutt :) Lykke til :)
 
Så trist å lese :( *sender deg noen gode tanker*
 
Så trist. Høres ut som min ultralyd i dag, gikk skikkelig til h**** [emoji22]. Jeg fikk også beskjed om ma/bo, tok du bilder av dine ulttalyd bilder? Trur han som tok ultralyden min ble usikker, livmor tilsvare 7-8 uker, men ikke fosteranlegg eller morkake. Skal til fastlege på mandag for henvisning til gynekolog..
 
Så trist <3
 
Så trist. Høres ut som min ultralyd i dag, gikk skikkelig til h**** [emoji22]. Jeg fikk også beskjed om ma/bo, tok du bilder av dine ulttalyd bilder? Trur han som tok ultralyden min ble usikker, livmor tilsvare 7-8 uker, men ikke fosteranlegg eller morkake. Skal til fastlege på mandag for henvisning til gynekolog..
❤️ Skrev til deg på tråden din før jeg så dette. Jeg så bildet men tok det ikke med meg. Det var 2cm fostersekk, men helt tomt.. han snakket om at det sikkert var dødt tidlig, men kroppen ikke hadde skjønt det før nå.. sa ikke noe om uker. Tok HCG da jeg var 5+4 og da var den 14 600, altså normalt for tiden da. Gynekologen sa at hvis ike det var kommet ut på noen dager så kunne jeg få tabletter.. har begynt å blø og få smerter nå så håper kroppen rydder opp av seg selv. Har du begynt å blø eller spotte?
 
[emoji173]️ Skrev til deg på tråden din før jeg så dette. Jeg så bildet men tok det ikke med meg. Det var 2cm fostersekk, men helt tomt.. han snakket om at det sikkert var dødt tidlig, men kroppen ikke hadde skjønt det før nå.. sa ikke noe om uker. Tok HCG da jeg var 5+4 og da var den 14 600, altså normalt for tiden da. Gynekologen sa at hvis ike det var kommet ut på noen dager så kunne jeg få tabletter.. har begynt å blø og få smerter nå så håper kroppen rydder opp av seg selv. Har du begynt å blø eller spotte?
Jeg er jo snart 12 uker, livmoren tilsa 7 uker. Så her virker det ikke som at kroppen starter selv. Sånn var det jo med fødsel også, kroppen skjønte jo ikke hvordan den skulle starte da heller, om man skal sammenligne. Så jeg tviler på at det blir noe blødning her før jeg får piller eller kirurgi.
 
Utrolig trist å høre <3
 
Så utrolig trist! Så meningsløst! Verden er ufattelig usjarmerende til tider.. La deg selv få tid til å sørge og ikke hold tilbake tårene. Det vil kjennes lettere dag for dag, og om ikke lenge sitter du med en liten baby og lurer på hvor tiden ble av.
 
Jeg er jo snart 12 uker, livmoren tilsa 7 uker. Så her virker det ikke som at kroppen starter selv. Sånn var det jo med fødsel også, kroppen skjønte jo ikke hvordan den skulle starte da heller, om man skal sammenligne. Så jeg tviler på at det blir noe blødning her før jeg får piller eller kirurgi.
Lykke til med medisinsk abort. For meg gikk det til he******e, ble satt på medisinsk abort to ganger fordelt på to forskjellige dager. Da alt innholdet enda ikke var kommet ut og det begynte å lukte infisert ble jeg endelig sendt til utskrapning en uke etter. Om de bare kunne gjort det med en gang, hadde spart meg for mye smerter og tårer.
 
Lykke til med medisinsk abort. For meg gikk det til he******e, ble satt på medisinsk abort to ganger fordelt på to forskjellige dager. Da alt innholdet enda ikke var kommet ut og det begynte å lukte infisert ble jeg endelig sendt til utskrapning en uke etter. Om de bare kunne gjort det med en gang, hadde spart meg for mye smerter og tårer.
Håper på kirurgisk for å bli ferdig med det med en gang[emoji57]
 
Back
Topp