Takk for meg :(

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
Jeg dro til tidlig ultralyd i dag, pga litt brun utflod de siste dagene og en liten rød blødning som gav seg ganske kjapt i går kveld. Jeg håpte det kunne være skjøre slimhinner pga Crinonen jeg går på, men på ultralyden i dag var det en tom fostersekk... Han mente at det må ha skjedd tidlig, men kroppen ikke har skjønt at den ikke er gravid lenger.. Fikk ikke helt svar på om det var BO eller MA men..... Nå har jeg begynt å blø litt igjen, med litt slim og små koagler. Men hvordan vet jeg at alt er ute? Han sa hvis jeg ikke hadde blødd ut slimhinnene (og evt et foster som ikke var synlig) innen noen dager kunne jeg få tabletter..

Tok hcg prøve da jeg var 5+3 og da var nivået normalt....

Føler meg så tom nå, og lurt av min egen kropp... Etter tredje mislykkede graviditet har jeg bare lyst å gi opp hele greien :(

Er så lei meg nå....
 
Åååå neeei [emoji22][emoji22] stakkars, håper virkelig det går veien for deg snart. God klem herifra [emoji173]
 
Å nei, dette var leit. [emoji17] Skjønner at det må føles vanvittig håpløst akkurat nå. Håper lysten og energien til å prøve på nytt kommer tilbake om litt, og at dere snart får oppleve at det går deres vei. Stor, stor klem til deg! [emoji173]
 
Så utrolig trist å lese! :(:( Nå må spiren deres sitte helt til mål neste gang, men skjønner at det nok føles veldig tungt å måtte prøve igjen! Ønsker dere all hell og lykke på veien videre :Heartpink
 
Det er lov å kjenne på håpløsheten, skuffelsen og fortvilelsen. Jeg skjønner deg så veldig godt [emoji173]️ stor klem til deg [emoji173]️[emoji173]️
 
Føler veldig med deg [emoji173]
 
Sender deg en stor klem <3 utrolig trist å høre... nå så sent! Og skummelt å tenke på at kroppen ikke fanger det opp :( Håper du kommer deg fort og smidig igjennom det og får energi til ny prøving snart [emoji173]️
 
❤❤
 
Å nei, så forferdelig trist! [emoji22] kjenner godt til tomhetsfølelsen og håpløsheten om at det aldri skal lykkes[emoji22] håper dette var siste gang du skulle oppleve å miste! Sender deg en god klem[emoji173]
 
Åå nei [emoji29][emoji173]️ det var trist å høre!! Håper ikke du gir opp, men skjønner du ikke ser lys i tunellen akkurat nå!! [emoji173]️[emoji173]️ håper du kommer igjennom det og prøver igjen snart [emoji173]️[emoji173]️
 
Så utrolig trist!! La deg selv sørge og virkelig kjenne på sorgen en stund om du trenger det. Håper det går bra neste gang!
 
Back
Topp