Takk for meg

SingerAlite

Gift med forumet
VIP
Novemberlykke 2015
Må dessverre takke for meg. Ønsker dere alle lykke fremover og måtte ALLE spirer sitte frem til termin, bli født friske og raske, ingen kompliserte fødsler og at barseltiden deres blir mer kjærlig enn slitsom [emoji173] dere er fantastiske alle sammen og ta godt vare på hverandre :) en spesiell takk til moderator Amalie [emoji173][emoji173] mange klemmer og lykkeønskninger fra meg
 
Å nei!! Sender mange varme tanker[emoji173]
 
Neiånei.. så trist å lese [emoji22][emoji22]
Sender mange klemmer til deg [emoji173][emoji173]
 
Må dessverre takke for meg. Ønsker dere alle lykke fremover og måtte ALLE spirer sitte frem til termin, bli født friske og raske, ingen kompliserte fødsler og at barseltiden deres blir mer kjærlig enn slitsom [emoji173] dere er fantastiske alle sammen og ta godt vare på hverandre :) en spesiell takk til moderator Amalie [emoji173][emoji173] mange klemmer og lykkeønskninger fra meg

Åh, fine fine du... Veldig lei meg for at du mistet, skulle så gjerne ha beholdt deg videre her inne, for vi trenger flere sånne fantastiske personer som deg her på BV. Ta godt vare på hverandre! Sender deg uendelig mange klemmer. :Heartred
 
Må dessverre takke for meg. Ønsker dere alle lykke fremover og måtte ALLE spirer sitte frem til termin, bli født friske og raske, ingen kompliserte fødsler og at barseltiden deres blir mer kjærlig enn slitsom [emoji173] dere er fantastiske alle sammen og ta godt vare på hverandre :) en spesiell takk til moderator Amalie [emoji173][emoji173] mange klemmer og lykkeønskninger fra meg
Nei og nei! Du er jo bare tvers igjennom god, da! Takk for tiden vi rakk å bli kjent på til nå da <3 All lykke til videre med deg! Sender en lang, god klem til deg <3
 
Klem [emoji173]
 
Nei og nei så utrolig leit :( Masse lykke til videre og ikke glem å ta vare på deg selv og hverandre nå. :Heartred Sender over en stor trøsteklem :Heartred
 
Å nei nei søte du [emoji173] takk for den du har vært her! [emoji8] lykke til videre [emoji173] sender mange gode varme klemmer!
 
Så trist, søte du [emoji9] Kommer til å savne deg her inne og masse lykke til videre [emoji177]
 
Ånei [emoji174] varme tanker og klemmer til deg [emoji738]
 
Back
Topp