Takk for meg

Emiliepia

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Det er med tungt hjerte jeg melder meg ut herfra. Hadde en dødfødtsel dagen etter termin. Alt var bra med den lille fram til denne dag. De siste ukene har vært en berg og dalbane og nå må vi bare se framover.

Kjære deg ... helt forferdelig å høre om dette. Det verste som kan skje. Så vondt. Så urettferdig. Så brutalt. Jeg vil gi deg en god klem og håper dere har blitt fulgt opp og at dere får god støtte i livet videre. Det høres kanskje feil ut å si det, men gratulerer med å ha blitt foreldre. Selv om dere ikke får oppleve det på den måten man skal, så håper jeg dere klarer å finne en vei å leve videre med babyen i deres minner og tanker. Hvil i fred, lille venn. ♡

❤ ord blir fattige. Hvil i fred til lille gull❤

Så forferdelig! Ord blir fattige :( sender deg en goood good klem, og kondolerer så mye. Håper du har et godt støtteapparat rundt deg :(

Sender deg mange varme tanker og kondolerer så mye! Ord blir fattige .. :( får helt vondt i hjertet! føler med dere og håper dere har mange mennesker som tar vare på dere nå!

❤️

Så utrolig trist å høre ❤️ ord blir fattige...varme klemmer ❤️

Så meningsløst og trist at dere måtte oppleve dette. Sender mange gode tanker, ta vare på hverandre <3

Back
Topp