Takk for meg

Elva

Gift med forumet
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Da er jeg ikke i tvil lengre, tredje SA på rad er et faktum :(Vært å tatt blodprøve for å se om hcg stiger eller synker, og skal ta en til over helgen til å sammenligne med. Men nå blør jeg så pass mye (med rester) at jeg tviler på det er noe liv lengre.

Masse lykke til alle andre

Nei, så trist !:( Så lei meg på dine vegne.. Hat hatt en sa før jeg ble gravid igjen, men tre ..?! Huff.. Håper du snart får en ny spire i magen som blir i 9 måneder :Heartred

Så utrolig trist når det skjer! Selv mistet i SA to ganger etter hverandre.. nå, tredje gangen lover det bra, 16 uker på vei.

Gode tanker sendes din vei :(

Så trist :(

Etter tre sa har du rett på utredning, så jeg ville sørget for at du blir henvist. Jeg har selv mistet tre ganger og da fikk jeg utskrevet diverse medikamenter som jeg tar i denne graviditeten for å holde på fosteret.

Å nei, så utrolig trist :( stor klem ❤️ har hatt to selv, så vet hvordan du har det. Lykke til med prøving igjen snart

Så trist :(

Etter tre sa har du rett på utredning, så jeg ville sørget for at du blir henvist. Jeg har selv mistet tre ganger og da fikk jeg utskrevet diverse medikamenter som jeg tar i denne graviditeten for å holde på fosteret.

Tusen takk alle sammen

Er klar over at vi har rett på utredning. Kromosontest av meg og mannen ble tatt etter andre aborten- disse var helt fine. Er IVF forsøk -frys denne gangen, så jeg har gått på progynova (østrogen), lutinus (progesteron) og blodfortynnende - progesteron og blodfortynnende ser ut til at mange med habituell abort får også, så blir spennende å se hva miks jeg får neste gang. Legen på klinikken har allerede fått beskjed og jeg ville få nytt opplegg i løpet av neste uke. Har heldigvis tre fryse egg igjen etter sist uttak.

Tusen takk alle sammen

Er klar over at vi har rett på utredning. Kromosontest av meg og mannen ble tatt etter andre aborten- disse var helt fine. Er IVF forsøk -frys denne gangen, så jeg har gått på progynova (østrogen), lutinus (progesteron) og blodfortynnende - progesteron og blodfortynnende ser ut til at mange med habituell abort får også, så blir spennende å se hva miks jeg får neste gang. Legen på klinikken har allerede fått beskjed og jeg ville få nytt opplegg i løpet av neste uke. Har heldigvis tre fryse egg igjen etter sist uttak.

Så bra dere får oppfølging og at legen har en plan til neste gang. Håper ett av de tre eggene dere har igjen er gullegget :Heartred

Jeg har gått på prednisolon (steroide) i tillegg til Klexane (blodfortynnende) denne gangen. Prøvde Lutinus i sist svangerskap, men da mistet jeg likevel. Virker som de ofte legger til prednisolon hvis de andre medikamentene ikke fungrerer.

Last edited:
Så trist :-( håper virkelig det går fort til neste spire og at spira blir der i 9 måneder ❤❤

Så trist :'( sender deg en klem, med håp om at neste spire blir sittende i 9 måneder! ❤

Så trist :( Masse lykke til videre! Håper den sitter som bare det igjen veldig snart!

Det er så urettferdig. 3. gangen.. Huff sender deg en kjempe stor klem og krysser alt jeg har for at neste spire sitter ❤️

Back
Topp