Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig å høre! Masse lykke til du ogsåEn siste oppdatering. Jeg har vært på ultralyd i dag og sett et bankende hjerte ❤ Gynekologen var enig i at jeg er 6+2. Så da krysser jeg fingrene for at den klamrer seg fast til novemberØnsker alle oktoberspirene lykke til!
![]()
Så godt å høre! Lykke til videre inne på November.En siste oppdatering. Jeg har vært på ultralyd i dag og sett et bankende hjerte ❤ Gynekologen var enig i at jeg er 6+2. Så da krysser jeg fingrene for at den klamrer seg fast til novemberØnsker alle oktoberspirene lykke til!
![]()
En siste oppdatering. Jeg har vært på ultralyd i dag og sett et bankende hjerte ❤ Gynekologen var enig i at jeg er 6+2. Så da krysser jeg fingrene for at den klamrer seg fast til novemberØnsker alle oktoberspirene lykke til!
![]()
lykke til videre!Trist? Alt er jo ok og hun flytter bare inn på november-forumet istedenfor..Så trist å høre![]()
Hun har oppdatert på nytt og det satt en ny spire med engang så hun flytter bare over til november istedetSå trist å høre![]()