Takk for meg..

Veldig trist:( Lykke til videre
 
Så utrolig trist å høre :(
Ønsker deg masse lykke til videre <3
 
Føler med deg, veldig trist å lese ♡ Masse lykke til videre, håper virkelig det klaffer for dere snart.
 
Da var det over.. fikk bekreftet det fra sykehuset i dag og da var det bare å vente på å la den triste delen gå sin gang.. :( Nesten som at jeg burde begynne å bli vant til dette, da dette var icsi-forsøk nr 7, men dette var første gangen jeg faktisk ble gravid, så dette er fryktelig tungt....

Allikevel... Håper det går kjempefint for dere andre og at det kommer mange nydelige babyer her inne på juli 2016 :happy:
Dere er en herlig gjeng og dere får nok masse glede av hverandre i månedene som kommer!

Skulle ønske jeg kunne si at vi "sees" igjen, men det går jo ikke av opplagte grunner, men jeg vil i alle fall si: Nyyyt tiden, med det miraklet det faktisk er å få baby! Sett pris på alt som skjer og ta vare på dere selv gjennom hele svangerskapet og hverandre her inne :happy:

Stor klem :Heartpink

Det var trist lesing :( Fikk helt vondt i magen.....
Jeg ønsker deg all hell og lykke videre med prøvingen. Man finner sin styrke når man møter hard motgang. Både i opp og nedturene <3
Sender deg en kjempeklem <3
 
Huff:-(( lykke til videre❤️ trøsteklem
 
Veldig trist å lese. Så urettferdig at dette skjer med de som har det største ønsket. Beklager. :'(
 
Det må være kjempevanskelig.

Så fine ord, tusen takk. Og du har helt rett i at vi må sette pris på dette, jeg ser virkelig det når jeg leser om hvordan du har prøvd.

Håper av hele mitt hjerte at du får det til igjen. Lykke til!
 
Uff så trist å lese. Å få barn er er privilegium og ingen selvfølge desverre. Jeg håper virkelig dere får det til og ender opp med et lite nurk... Alle som ønsker barn så sterkt burde kunne få barn. Klem til deg
 
dette var trist å høre :( sender en god klem!
 
:Heartred
 
Back
Topp