Takk for meg..

LB85

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Da var det dessverre meg også som må forlate maijentene.

Jeg forstod det egentlig så alt for godt på kontroll hos legen mandag for en uke siden. Var 9+4 og fosteret vi så på skjermen var langt mindre enn jeg visste at normalen skulle være.

Legen unnskyldte seg med dårlig utstyr og at jeg kom til å få se mye bedre bilder på førstkommende tirsdag (i morgen) hvor jeg hadde bestilt tidlig UL privat.

Men jeg hadde en så dårlig følelse og skulle på jentetur i helgen med venninner som er gravide at det ble ulidelig for meg å tenke på dette, så jeg ombooket timen og fikk time på torsdag. (Følte meg som en hysterisk idiot)

Jeg hadde en svært dårlig følelse da jeg de to siste nettene plutselig ikke lenger trengte å stå opp om natten for å gå på toalettet. Og det tok ikke lang tid før radiologen sa at det ikke var et levende foster og at det antageligvis hadde sluttet å utvikle seg i uke 7+1. En MA altså.

Så denne helgen har ikke vært god. Jeg har time hos legen klokken 12 i dag for å få info om hva som skjer videre nå. Noen andre med erfaringer om hva som skjer nå?

Dette er forferdelig surt akkurat nå, men samtidig så får man se det på den måten at jeg faktisk KAN bli gravid, og ble gravid på første forsøk etter å ha sluttet på ppiller. Så nå krysser jeg fingrene for et 2016 barn :)

Uff, så forferdelig trist:(. Når vi oppdaget ma juni i fjor fikk jeg cytotec tabletter jeg skulle ta. De settes vaginalt og man blør ut den lille. Noen tar utskrapning på sykehuset. Håper du blir fort gravid igjen❤️. Stor klem

Så trist :( jeg har hatt en MA selv, oppdaget det 10+3, fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 7. Det var et stort sjokk og trist å gå gjennom, jeg valgte piller hjemme og det føltes rett for meg selv om det var tøft. Husk at det er sjelden man opplever MA og enda sjeldnere to ganger på rad, så neste gang går det sikkert bra! <3 jeg har som deg blitt lett gravid og det ble jeg etter MA-en og, to måneder etterpå var jeg gravid på nytt. Så håper det blir sommerbaby på deg hvis dere prøver på nytt :) lykke til!

Så trist! Opplevde det samme selv for noen år siden. Fosteret stoppet opp i uke 7-8. Men jeg gikk helt til uke 18 før de oppdaget det. Utrolig kjipt! Jeg fikk komme på utskraping samme dagen heldigvis

Jeg ble forresten gravid igjen etter ett halvt år. Tok noen måneder før jeg følte meg klsr til å prøve igjen. Har nå 2 barn og er gravid med tredjemann

Så utrolig trist :-( stor klem

Huff, føler veldig med deg! Håper det ordner seg for deg og at det blir en litt senere 2016 baby

Uff, så leit å høre :( Ta vare på dete selv, og lykke til på neste runde. Jeg skal krysse fingre og tær for dere! :D

Huff så trist :( lykke til videre ❤️ håper spiren klorer seg skikkelig fast neste gang ❤️

Så trist å lese :( Håper spiren sitter igjen fort <3

Tusen hjertlig takk for alle gode ord og delte erfaringer. Det betydde mye mer enn jeg hadde trodd. Jeg har nå fått time på sykehuset i morgen og går inn for en utskrapning med en gang. Jeg er alene hjemme denne uken og det skal man tydeligvis ikke være om man skal få tabletter.

Jeg er med mye bedre mot etter å ha fått god hjelp fra fastlegen i dag (som var oppriktig lei seg) og er positiv til fortsettelsen!

Lykke til videre mai-jenter, dere har en fantastisk tid foran dere :Heartred

Tusen hjertlig takk for alle gode ord og delte erfaringer. Det betydde mye mer enn jeg hadde trodd. Jeg har nå fått time på sykehuset i morgen og går inn for en utskrapning med en gang. Jeg er alene hjemme denne uken og det skal man tydeligvis ikke være om man skal få tabletter.

Jeg er med mye bedre mot etter å ha fått god hjelp fra fastlegen i dag (som var oppriktig lei seg) og er positiv til fortsettelsen!

Lykke til videre mai-jenter, dere har en fantastisk tid foran dere :Heartred
Så bra du får god oppfølging❤️. Masse lykke til❤️

Så fælt :( masse lykke til videre! Sender deg en goooood klem <3

Back
Topp