Takk for meg

Utrolig trist:( håper en ny spire sitter kjapt. <3 Ikke for å være frekk men kan jeg spørre om det var noe spesielt som gjorde at du følte det på deg? Er nervøs for det samme. Merket du noe?
Jeg fikk utrolig nok en følelse med en gang jeg startet å blø. Vet ikke om det Har en sammenheng da, men våknet med støl rumpe og følelsen av at jeg hadde brent meg på tungen. Så startet jeg å blø litt brunt blod med klumper i 2 dager, og rødt friskt i dag med store smerter nederst i magen. Prøv å ikke beskymre deg for mye, og nyt svangerskapet! :)

Jeg fikk utrolig nok en følelse med en gang jeg startet å blø. Vet ikke om det Har en sammenheng da, men våknet med støl rumpe og følelsen av at jeg hadde brent meg på tungen. Så startet jeg å blø litt brunt blod med klumper i 2 dager, og rødt friskt i dag med store smerter nederst i magen. Prøv å ikke beskymre deg for mye, og nyt svangerskapet! :)
Takk for svar. Håper en ny spire sitter fort. <3 jeg bekymrer meg alt for mye desverre. Ul i dag så håper det vil roe meg.

Så trist!

Sender deg en klem!

Back
Topp