Takk for meg..

Merethe

Flørter med forumet
Våknet nå etter fem timer med badass menssmerter, oppkast grunnet kramper i magen og har tømt tarmen ordentlig.. blør også mer nå enn jeg gjorde i går kveld.. :-/ så nå er det nok over for denne gang også..

Da skal jeg ta en telefon til fastlegen når de åpner i dag å få starta utredning av både meg og sambo! Ønsket om eget barn er så stort at jeg klarer ikke å gå igjennom dette mange ganger til :-( da ble SA nr 4 i uke 5+2.. :'(

Huff så utrolig trist:(. Er nok på tidet med en utredning da ja. Masse lykke til videre!! Klem

Så trist!! :-( Sender deg en god klem, og håper du får go større og hjelp av legene. Ønsker deg all lykke <3

Åh så trist :-(

Å neei... :'( håper du finner en løsning hos legen. Har du barn fra før?

så trist, at det ikke gikk veien for dere !! :( håper det kommer en spire snart som sitter . lykke til, varme klemmer !

Nai, så utrolig trist :( Sende ein stor og god klem <3 Håpe dåkke for den hjelpå dåkke trenge og at spiren snart sitte igjen <3

Uff så trist :(

Håper det går veien neste gang, masse lykke til videre!

Å neei... :'( håper du finner en løsning hos legen. Har du barn fra før?
Nei jeg har ikke barn fra før.. sambo har en gutt på 12 år fra før, så det kan jo være hva som helst som gjør at vi ikke får til dette..

Uff, helt grusomt. Vet hvordan det er å ønske, men har ikke mistet like mange ganger som deg. Håper virkelig at det ordner seg for dere ♡

Var til legen i dag og jeg fikk en åpen henvisning til sykehuset, så fikk beskje om å dra inn dit ikveld også skal de ta ul for å sjekke om kroppen har ordna opp selv også skal jeg begynne utredningen på hvorfor jeg ikke klarer å holde på et foster..

Så trist å høre at du må oppleve så mye smerte :(
Godt å høre at du får utredning nå, så håper jeg du får et flott svangerskap om ikke så lenge!
Masse lykke til og god klem til deg:)

*klemmepå*
Godt at du får hjelp til utredning, håpe du snart lykkes :)

Ånei! Så trist :( Lykke til videre, ta vare på hverandre. Klem

Huffamæ så veldig trist! Godt at dere får hjelp og støtte! Sender masse gode tanker, og lykke lykke til!!!!

Back
Topp