Takk for meg

Happy3

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
August 2018
Da forlater jeg dere. Etter noen dager med blødninger, fikk jeg i dag svar på hcg prøven, og den var så lav at jeg uten tvil har mistet. Ønsker dere alle lykke til videre i svangerskapet og håper det snart sitter en ny spire for meg ❤️ noen som foresten vet når man kan begynne å prøve igjen etter sa? Må man ha en vanlig mensen først eller kan vi bare kjøre på?

Å nei :-( sender deg mange klemmer <3 Håper spiren sitter fort igjen. Lykke til <3 jeg har mistet to ganger og fått beskjed av gynekolog på sykehus at man bare kan kjøre på. Men en privat gynekolog sa at jeg burde vente en mens..

Det var veldig trist. Sender deg en klem og ønsker deg lykke til. Håper det sitter en spire til veldig snart!

Så trist:( sender gode klemmer til deg<3 Jeg hadde sa for noen år siden og vi kjørte bare på og neste mnd var jeg gravid igjen og den gangen gikk det greit, så bare kjør på og lykke til:)

Så leit, lykke til videre og håper spiren sitter neste gang!

En vennine av meg fikk beskjed av gynekologen at det var stor sjangse for å miste igjen dersom en prøver igjen med en gang, en bør altså hoppe over en syklus. Kanskje det har noe med at livmoren skal trekke seg sammen igjen? Ikke vet jeg..

Så trist :( krysser fingrene for at du snart får en ny spire som blir værende helt til termin.

Da forlater jeg dere. Etter noen dager med blødninger, fikk jeg i dag svar på hcg prøven, og den var så lav at jeg uten tvil har mistet. Ønsker dere alle lykke til videre i svangerskapet og håper det snart sitter en ny spire for meg ❤️ noen som foresten vet når man kan begynne å prøve igjen etter sa? Må man ha en vanlig mensen først eller kan vi bare kjøre på?
Ånei. Så trist. Får jeg spørre hvor mye du har blødd? Var det sånn at du skjønte det med en gang, eller var du i tvil?

Vi fikk beskjed om at så fort blødningene etter SA var over kunne vi prøve igjen. Nå sitter jeg her like gravid som jeg var før jeg mista. Ble gravid igjen med en gang uten å få mens først.

Ånei. Så trist. Får jeg spørre hvor mye du har blødd? Var det sånn at du skjønte det med en gang, eller var du i tvil?

Jeg har hatt to dager med blødninger som har vært litt mindre enn mensblødninger, og to dager med minimalt blod. Har ikke hatt smerter, så var derfor i tvil. Var hos lege på torsdag for å ta hcg prøve og fikk beskjed om at alt kunne gå bra, men jeg måtte ligge mest mulig i ro. Har derfor hele helgen hatt et håp, men i dag fikk jeg svar på prøven og forhåpningene er borte. Ble litt grining når jeg fikk vite det, men verfall veldig deilig å få vite at det ikke var håp lenger og slippe å leve i uvisshet. Nå er det bare å se fremover :)

Tusen takk for alle lykkeønskninger :) har brukt noen timer på å fordøye den dårlige nyheten, men nå skal jeg se fremover og gleder meg til å begynne prøvingen igjen :) Siden jeg mistet såpass tidlig (4+4/5) og blødningene har avtatt, så tror jeg vi bare kjører på :) Har så lyst på en liten lillebror eller lillesøster til gutten vår :)

Lykke til videre <3 trist st det gikk sånn nå, men krysser fingrene for at det sitter en ny spire snart :)

Dette var trist å høre! Lykke til med prøvinga og så krysser jeg fingrene for at de sitter som bare det veldig fort :)

Back
Topp