Takk for meg

Anra

Glad i forumet
Marslykke 2016
Hei kommende april mammaer,

Det gikk ikke vår vei denne gangen desverre. Startet med litt spotting på lørdag og en dårlig magefølelse utover uken. Ble henvist til gyn. og fikk bekreftet MA og at den lille ikke var sterk nok :( Har hatt to surrealistiske dager med mange tanker og tunge stunder, men ser nå frem til å bli ferdig med denne prosessen og komme meg videre og prøve på ny.

Lykke til videre alle sammen :)!

Beklagar så mye! ❤️ har selv vart med om ma, i uke 12 og det var helt otroligt tufft!
Dette var i februar men i juli tok det seg igjen og håper av hela mitt hjerte at de går bra denne gang!❤️
Det kommer gå bra för deg neste gang!! Neste gang er det meningen at stanna! Sörg, men kom deg tilbake igjen o pröv på nytt!
Stor klem!

Sent from my iPhone using BV Forum

Trist :-( Stor klem og lykke til videre

Nei uff og uff, så trist! Det er svært tøft å miste, snakker av erfaring- bruk tiden til å kjenne på følelsene.

Kan jeg spøre hvor langt du var på vei?

Ønsker deg alt godt videre og sender mange klemmer til deg:)

Takk dere! Blir sterkere av litt motgang og en erfaring rikere og tenker det er en mening med alt på et eller annet vis. Er over det verste og har flotte mennesker rundt meg så håper på en sommerbaby i stedenfor ❤️

Nei uff og uff, så trist! Det er svært tøft å miste, snakker av erfaring- bruk tiden til å kjenne på følelsene.

Kan jeg spøre hvor langt du var på vei?

Ønsker deg alt godt videre og sender mange klemmer til deg:)
Jeg var ca. 10 uker på vei, men det ble ikke eldre enn 7 uker.. Heldigvis så tidlig at nesten ingen visste om det.

du virker sterk å tapper- det vil hjelpe deg :-) ønsker deg lykke til videre:-) også får vi satse på sommerbaby, som du sier ;-)

Lykke til videre! :) neste gang går det nok bra!

Veldig trist og høre:( Ønsker deg masse lykke til i fremtiden, krysser fingrene for at det klaffer fort igjen:)

Back
Topp