Takk for meg! :)

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Da kom tr for fullt igår kveld etter nesten en hel uke(!) med vonde murringer, vond korsrygg, negative tester og skikkelige (i mine øyne) "gravidsymptomer " :p, så jeg takker for meg! :) Ble jammen meg lurt skikkelig av kroppen denne gangen :confused: ;)
Masse, masse lykke til videre til dere andre med spire i magen, og til dere som skal teste!! :):):)

Isj, det var dumt! Lykke til videre!

Jeg må jo si at jeg ble litt glad når jeg forstod at det var deg kjære søs, hadde vært så kos å gått gravide sammen igjen! Veldig glad i deg veit du: ) trist at det ikke ble sånn denne gangen... :( Gleder meg til superkos til helgen: ) stooooor klem til søte fine deg: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Jeg må jo si at jeg ble litt glad når jeg forstod at det var deg kjære søs, hadde vært så kos å gått gravide sammen igjen! Veldig glad i deg veit du: ) trist at det ikke ble sånn denne gangen... :( Gleder meg til superkos til helgen: ) stooooor klem til søte fine deg: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Ja, jeg kjenner deg på samme måte gode søs :Heartred :) Det hadde vært kjempekos å gå gravide sammen igjen, men sånn ble det visst ikke :( Men jeg gleder meg så utrolig mye til å følge deg frem til nurket kommer :D:D :Heartred hihi!
Superglad i deg :Heartpink:Heartpink God klems tilbake :Heartbigred (Takk for en koselig dag :D)

Da kom tr for fullt igår kveld etter nesten en hel uke(!) med vonde murringer, vond korsrygg, negative tester og skikkelige (i mine øyne) "gravidsymptomer " :p, så jeg takker for meg! :) Ble jammen meg lurt skikkelig av kroppen denne gangen :confused: ;)
Masse, masse lykke til videre til dere andre med spire i magen, og til dere som skal teste!! :):):)

Uff d var leit!

Vi er nok en gang i samme båt! Lørdag dukka'a opp.., så da får vi bare prøve igjen da!!...

Ikke så mye annet å gjøre..

Lykke til sjokomamma, j ønsker deg alt godt!
Måtte vi bli fulltallig;)

Uff d var leit!

Vi er nok en gang i samme båt! Lørdag dukka'a opp.., så da får vi bare prøve igjen da!!...

Ikke så mye annet å gjøre..

Lykke til sjokomamma, j ønsker deg alt godt!
Måtte vi bli fulltallig;)

Isjameg altså! :confused: Det er veldig kjedelig... Hun var egentlig ikke velkommen!! hehe :)
Tusen takk gogutten, jeg ønsker deg alt godt også, og en fremtidig spire i magen :D :Heartred

Back
Topp