Takk for meg!

Jada

<3
Hadde veldig vonde tak i mage og rygg i går kveld, fikk en veldig
sterk følelse av at noe var galt, og sov veldig dårlig i natt..
Kjøpte en test i stad for å se om den ble like sterk og fin som den jeg tok
sist, bare for å se, er jo 6 uker i dag så det burde den blitt.

Det ble den ikke, laaangt ifra, så spiren min har nok sluttet å utvikle seg
for en stund siden.

Så da er det bare å vente på blødninger.

Er så utrolig lei meg :(

Masse lykke til videre alle dere flotte jenter, det har vært
fint å bli kjent med dere.

Tar meg en pause fra forumet til jeg er tilbake til normalen igjen.

NEEei så trist! :( stooor klem til deg! <3 Håper likevel at alt er i orden, kan du ikke kontakte lege og få en ultralyd? Eller måle hcg hos legen?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så utrolig trist. Lykke til

Sent from my iPhone using BV Forum

Du må ikke teste når du er så langt på vei! Jeg gjore det samme i uke 7 og ble kjempelei meg da de var mye svakere enn tidligere. Var også sikker på at det hadde gått galt. Snakket med min gyn og fikk dette svaret: Testene er ikke laget for å måle så høy hcg som vi har så langt uti og blir derfor på en måte helt "mettet" og gir falsk svakt esultat. Blad ut rinen 50/50 med vann så skal du se den blir mye sterkere. Jeg hadde ul en uke etter å ha fått slike svake tester og der var en din liten spire akurat som sen skulle! Sterke menssmerter er også normalt i følge min gyn fordi livmora strekkes og dras.
Så jeg tipper alt er i skjønneste orden for deg!:)

Så så lenge du ikke blør ville jeg gått ut fra at alt er normalt:)

Krysser fingre for falsk alarm! Jeg har testet litt etterhvert siden jeg har haugevis med billige tester fra ebay, og mine ble mye svakere i uke 6-7, var en stund sikker på at det var over, men en UL jeg var satt opp på noen dager senere viste at alt var finfint.

Ikke ta sorgen på forskudd da ! Det kan jo fremdeles være helt uskyldig, slik alle andre skriver her :) Syns ikke du skal sitte å vente på en blødning. Ta kontakt med lege og få deg en UL. Tenk om det værste har skjedd og kroppen ikke ordner opp selv... det er jo heller ikke bra ? Men jeg tipper alt er i orden! Krysser fingrene :)

Korleis går det med deg kjære? ❤️

Du må ikke teste når du er så langt på vei! Jeg gjore det samme i uke 7 og ble kjempelei meg da de var mye svakere enn tidligere. Var også sikker på at det hadde gått galt. Snakket med min gyn og fikk dette svaret: Testene er ikke laget for å måle så høy hcg som vi har så langt uti og blir derfor på en måte helt "mettet" og gir falsk svakt esultat. Blad ut rinen 50/50 med vann så skal du se den blir mye sterkere. Jeg hadde ul en uke etter å ha fått slike svake tester og der var en din liten spire akurat som sen skulle! Sterke menssmerter er også normalt i følge min gyn fordi livmora strekkes og dras.
Så jeg tipper alt er i skjønneste orden for deg!:)

Signerer denne og krysser fingre for spira di.

Uff da! Satser på at alt er fint, frem til du har fått sjekket ut hos legen:) Og det burde du gjøre ganske fort, da det kan være unødvendig bekymring fra din side, samtidig som du kan trenge hjelp til å få ut rester.
Men som alle de andre sier- ikke ta sorgene på forskudd, sjekk hos lege først! Håper alt er bra med deg :)

Jeg ville bestilt ultralyd med det samme for de bør gi deg råd om hva du gjør videre om alt ikke er som det skal.

Takk for alle tilbakemeldinger :)
Jeg testet jo på dagurin så den var nok temmelig utvannet fra før, sånn med tanke på om
hcg var før høyt, men skal ta kontakt med gyn og få tatt UL, hadde tenkt å ringe i dag,
men har vært syk,.
Magefølelsen er ikke god i forhold til liv i spiren, selv om jeg håper på det,
så tror jeg ikke det, men må uansett få sjekket det siden jeg fremdeles ikke blør.
Kommer med tilbakemeldinger senere.
Klemmer til dere fra meg :)

Har du ikke blødd er det ingen grunn til å trekke konklusjon med at fostret er dødt. Skjønner du er bekymra og redd men da må du roe ned litt å ta kontakt med legen for å få bekreftet eller i ditt tilfelle avkreftet :)
Så langt har den lille i magen din det helt fint mest sannsynlig :)

Håper du finner ut at alt er i beste velgående ♡

Takk for alle tilbakemeldinger :)
Jeg testet jo på dagurin så den var nok temmelig utvannet fra før, sånn med tanke på om
hcg var før høyt, men skal ta kontakt med gyn og få tatt UL, hadde tenkt å ringe i dag,
men har vært syk,.
Magefølelsen er ikke god i forhold til liv i spiren, selv om jeg håper på det,
så tror jeg ikke det, men må uansett få sjekket det siden jeg fremdeles ikke blør.
Kommer med tilbakemeldinger senere.
Klemmer til dere fra meg :)
Har troa på deg jeg! :)

Tror ikke du skal ta sorgen på forskudd hvis det eneste du har å gå på er en dårlig magefølelse og en test som var litt svak :-) sånn i utgangspunktet sier en graviditetstest om man er gravid eller ikke, og ikke noe om hvor gravid man er...Ring legen hvis du tror det er noe galt, så får du sjekket med ul eller blodprøver!

Hei! Jeg har hatt ekstreme smerter i mage og rygg nå i 3 dager! Var hos legen igår å tok masse tester og hos meg er spiren der fremdeles! Fikk ul på mandag som kommer, bare sånn for sikkerhets skyld! :) legen min sa at om du ikke har hatt noen form for blødninger så er det ikke så mye å bekymre seg over :) Håper alt er bra med deg og lille♡♡
Klem

<3lille spire, november 14 <3

Oppdaget nettopp at jeg har begynnt å blø så da er det ikke noe å lure på lenger.
Da var både testen og magefølelsen riktig, er bare å avbestille legetimen da.

Tusen takk for all oppmuntring og støtte og masse masse lykke til videre
med de voksende magene, nyt tiden som kommer.

Klem fra meg.

Back
Topp