Takk for meg

Håper ting ordner seg på mirakuløst vis! Husk at det kan fortsatt være håp! Om ting ikke ordner seg, vil jeg komme til å savne deg her inne...Håper av hele mitt hjerte at dette går bra!
signerer denne ... Du e den så har holdt gruppen sammen, kommer til å savne deg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så leit å høre at det ikke er håp, ekstra ille etter alt dere har vært gjennom nå :( Håper inderlig en ny spire finner sin plass og blir der! Og at det blir et ukomplisert svangerskap!

Når det kommer til denne Bkno1590862, på en eller annen måte, kommer du til å få igjen for alle de udregelige tingene du gjør. Hva med å skaffe deg et eget liv og slutte å terrorisere andres?

Jeg hadde også "ei slik ei" på nakken, sluttet å blogge og ble vesentlig mer reservert på nett. Sluttet å engasjere meg på samme måte. Etter to år ble det omsider stille! Men det blir faktisk ikke det samme igjen. Jeg kommer aldri til å fatte hvilke glede disse nekene har av å holde på slik

Så utrolig trist:( blir ikke det samme her uten deg<3

<3 29.06.14 <3

Har ikke ord. Det må være utrolig tøft:( Håper at du snart blir gravid igjen og at spiren sitter. Kanskje vi hører fra deg snart. God klem

Forferdelig trist.. du har virkelig gjort inntrykk på meg og mange andre. Har ikkje fått med meg alt med den andre personen, men du må forsøke å heve deg over det og ikkje la det gå inn på deg. Synd at enkelte ikkje har nok med seg selv og sitt eget liv.. Lykke til vidare!

Eg veit ikkje kva eg skal gjera for deg. Eg ville så gjerne at dere skulle få ha spira. Ikkje vær ein no, hold sammen. Eg tenker på deg.

Termin 8 Juni 2014

Skjønner utrolig godt at du vil ha fred og ro <3
Håper for alt i verden at spira sitter, og at det går bra med deg. Og går dette bra, så vet du at du er så indelig velkommen inn hit igjen til oss, når/om du måtte ønske det. Vi kommer til å savne deg masse...

Ta vare på deg selv<3
Sender en god klem, og lykkeønskninger om at dette går bra, alt sammen <3

Dette blir for tøft.

I helgen trodde jeg at jeg mistet
På mandag fikk jeg se hjertet til den lille slå
Og i kveld skal jeg oppleve å blø ennå mer med klumper. Jeg har garantert mistet :(

Men ikke nok med det så skal en eller annen jeg ikke kjenner eller vet hvem er dele intime detaljer om deler av mitt privatliv på internett.

Tusen takk Bkno1590862 for at du gjorde den kvelden her ennå værre for meg! Det var akkurat det jg trengte nå.

Jeg beklager til alle dere vakre jenter her inne som har vært så fantastisk støttende og gode mot meg <3

Den som har lyst til å overta som tilgangsansvarlig kan sende meg en pm! Frem til det er funnet en ny, kan jeg kun nås på pm!

Lykke til videre alle sammen. Jeg kommer til å fortsette å blogge etterhvert! Men ikke før jeg vet hva som skjer i min egen familie.

Igjen unnskyld hvis noen føler at dere har fått deres intim grenser tråkket på :(

Sent from my iPad using BV Forum
Detta var trist :(

:( dette var ikke noe koselig å lese kjære deg. Jeg håper at spira sitter inni der til juni. Krysser alt jeg har for deg. <3
Også håper jeg at den personen som trakasserer deg blir straffet for dette. Er ikke greit å behandle andre mennesker på den måten :/

Ønsker deg masse lykke til videre, og håper du kommer tilbake til oss :)

Dette var trist å lese,forferdelig alt du har måtte gå igjennom.Ønsker deg masse lykke til videre!

Kjempe triste nyheter å komme inn til på forumet i dag :( Ta vare på deg selv og gi oss en beskjed visst det snur seg... Krysser fingra og håper på det beste for deg og dine

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nei :( hadde utrolig stort håp om at dette skulle gå bra! Håper virkelig spira klarer å klamre seg fast! Huff, så trist :( å i tillegg bli trakassert :( mange millioner klemmer til deg og masse lykke til ❤

Oh no:( dette skulle ikke skje:'( jeg føler med deg, har vært der. Bruk tiden til å takle det på din måte, alt er lov. Sender deg en god klem<3 (skjønner ikke at noen kan være så stygge med andre, håper de sitter med FOR dårlig samvittighet)

Gode vakre Stoltmor90! :( Jeg ble så lei meg av å lese dette :( Det var virkelig deres tur denne gangen!

Jeg vet at mine ord ikke hjelper, og jeg vet at du må ha det fryktelig vondt akkurat nå. Men jeg er likevel nødt til å si et par ord til deg. Jeg tror vi er mange her inne som kan si oss enige i at du virker som en fantastisk person. Jeg kjenner deg ikke godt, men jeg har fått inntrykk av at du virkelig er et varmt godt menneske ❤ Du bryr deg om alle andre, og deler av dine erfaringer og din kunnskap. Du er et fantastisk menneske. HUSK DET! ❤ Kommer til å tenke på deg uansett hva som skjer fremover..

Dette er virkelig trist :(
Stikk innom oss fra tid til annen er du snill...kommer til å savne deg her inne <3

Åh neeeeeei, så utrolig trist å lese. Det skulle da ikke skje!!! Mange klemmer

Ja, det er jeg som liksom skal ha trakasert trådtarter.

Her er det tydeligvis to sider av en sak. I utgangspunktet spurte jeg henne et spørsmål på PM, hvor hun svarte mindre pent tilbake på PM. Jeg skjønner at hun fikk sjokk av hva jeg sa, men når hun lager en tråd (to med denne) hvor hun mener jeg trakaserer, stalker henne, er creepy osv, så svarte jeg på det.

Jeg gikk kanskje over streken ang. detaljer, så det slettet jeg, og beklaget for det.
I dette tilfelle er det ikke bare henne som har fått seg et sjokk, og livet snudd helt på hodet. Jeg trodde livet mitt var på vei til å bli perfekt. For de av dere som har lest bloggen min, så skjønner dere kanskje at jeg ikke visste,og min intensjon har ikke vært å gjøre ting verre for TS, men desverre er det vanskelig når situasjonen er som den er.

Den eneste som har skylden i dette kaoset er han som har laget det, og lurt oss begge trill rundt.

Back
Topp