Takk for meg

Hope90

Pergo baby??
VIP
Dette blir for tøft.

I helgen trodde jeg at jeg mistet
På mandag fikk jeg se hjertet til den lille slå
Og i kveld skal jeg oppleve å blø ennå mer med klumper. Jeg har garantert mistet :(

Men ikke nok med det så skal en eller annen jeg ikke kjenner eller vet hvem er dele intime detaljer om deler av mitt privatliv på internett.

Tusen takk Bkno1590862 for at du gjorde den kvelden her ennå værre for meg! Det var akkurat det jg trengte nå.

Jeg beklager til alle dere vakre jenter her inne som har vært så fantastisk støttende og gode mot meg <3

Den som har lyst til å overta som tilgangsansvarlig kan sende meg en pm! Frem til det er funnet en ny, kan jeg kun nås på pm!

Lykke til videre alle sammen. Jeg kommer til å fortsette å blogge etterhvert! Men ikke før jeg vet hva som skjer i min egen familie.

Igjen unnskyld hvis noen føler at dere har fått deres intim grenser tråkket på :(

Sent from my iPad using BV Forum

:-( Dette var forferdelig å lese... Er det Inget håp ???:-(

Og hva i all verden skjer med at det er noen som trakasserer deg???????? Ren ondskap??

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Huffda, vet ikke hva som har skjedd deg, men det høres ut som om du har det vanskelig :(

Håper og ber om at din lille spire klorer seg fast og at magefølelsen din stemmer!! :)
Og lykke til videre om du forlater oss!

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff! Ikke noe hyggelig! Mennesker kan være så utrolig slemme noen ganger! Jeg håper det går bra med både deg og spira di og at den klamrer se fast! Masse lykke til! Håper vi ser deg her inne igjen. Du ha jo liksom vært juni 2014 for meg! Du kommer med masse kloke ord og virker så utrolig god:) lykke til ❤️

Nei!!!! Det var ikke dette som skulle skje:-( kommer til å savne deg her inne....

Nei huff kjære søte deg <3 Dette skjærer altså langt inn i hjerterota.. Håper du får god hjelp med utredning og at spiren sitter igjen snart. Dette var innmari urettferdig :( Sender deg haugevis av store trøsteklemmer <3

Og den personen som trakasserer deg kan faen meg ta seg en bolle. Hva i helvete et vitsen???

Kjære Stoltmor90,

Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre, jeg ønsker av hele mitt hjerte at dette er siste gangen du opplever dette :(

Dette er ikke noe jeg ville unnet min verste fiende engang, jeg vet hvor jævlig det er selvom jeg ikke har mistet så mange ganger.

Du må ta vare på deg selv nå <3
Jeg kommer til å sjekke innom profilen din i ny og ned for å se hvordan det går med deg, du virker som en god person :)

Klem fra meg

Å nei søta :(
Håper veldig at du ikke har mistet,trist lesing det her :(
Sender deg en superduperklem søta <3

Og det er råtten gjort å holde på slik som den personen gjør :(

Utrolig trist dette :( får håpe alt går bra til slutt og at spiren holder seg der inne til juni 2014 :)

Jeg vet heller ikke hva jeg skal skrive. Det her er utrolig trist, og jeg håper virkelig det ikke er så ille som du tror. Og jeg håper du kan få noen svar raskt.

Mange store klemmer sendes til deg!
Håper vi ser deg igjen!

Tusen takk jenter<3

Kommer til å savne dere masse men om det har gått bra vet jeg ikke om jeg kommer tilbake akkurat nå trenger jeg ro til å finne ut sv hva som skjer. Kommer likevel til å følge med litt innimellom må jo passe på denne gjengen <3

Whaaaaaat. Neeeei....

Men... å kjære vakre deg.

Sender deg mange klemmer å håper dette er uskyldig blødning<3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dette var trist lesning! Lykke til videre - håper du kommer tilbake og at spiren har holdt fast. Jeg krysser fingrene for det.

Håper også du finner ut hvor du har mannen din, ingen fortjener å være verken deg eller "den andre".

En god klem til deg

Åh, dette er bare altfor trist å lese :( jeg får skikkelig vondt av deg.. Jeg hååper det er en tvilling du har mistet, eller at på en eller annen mirakuløs måte så lever babyen din. Men skjønner at du tenker som du gjør..

Så håper jeg at den som har plaget deg skjønner at hun gjør noe som er utrolig ondt og motbydelig. Du bør jo nesten kunne anmelde henne (men kjenner kanskje ikke id-en hennes).

Kjære søte deg, du har jo virkelig vært selve juni-14, og vil bli et stort savn om du forsvinner.. Jeg håper virkelig du ikke gir opp, men etterhvert kan tørre å forsøke en gang til med skikkelig oppfølging fra starten. Men mest av alt, ta vare på hverandre. Lykke lykke til.

Å nei, hadde virkelig håp for deg:(

Sender en trøsteklem<3

nei ikke si det da.. jeg skjønner du har det tøft og det gjør ikke saken bedre at ei megge skal gjøre ting verre ved å trakkasere deg, men om du nå får vite at den lille har det bra.. kan du være så snill å komme inn til oss igjen da? vi ønsker jo ikke å miste noen å syns det er for jævli at enkelte mennesker skal jage bort noen fra en så flott plass som babyverden egentlig er.. å om du har mistet så ønsker jeg deg masse lykke til videre og krysser for at en ny spire sitter fort for dere <3 sender over mange klemmer i samme slengen <3 ta vare på deg selv og familien din <3

Back
Topp