Takk for meg!

Annemor

Elsker forumet
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne 20 18
Da var det dessverre over for meg:( :( har mistet igjen i kveld.... :(
Ønsker alle dere andre skjønne damer i februar 14 masse lykke til videre! Gleder meg stort på deres vegne over at dere alle snart har passert de magiske 12!
Så får vi bare krysse fingrene for fremtiden og prøve igjen!

Åh nei... :( Velsig trist!! Tenker på deg, sender masse klemmer. ❤

Nei?! Hvordan vet du dette? Ååå huff... sender deg en god klem ♥

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
Opplevde det samme i februar, og er akkurat det samme som har skjedd nå bare litt værre. men var litt kortere på vei sist. Veldige menssmerter (mye kraftigere enn ved mensen) og kommet ut mye både blod og annet :( (*beklager detaljene*) så er ingen tvil dessverre :( hadde så troa denne gangen men tok vist feil.

Uff så ufattelig trist å høre:( sender deg masse klemmer!

Termin 9. februar med første frøet:)

Opplevde det samme i februar, og er akkurat det samme som har skjedd nå bare litt værre. men var litt kortere på vei sist. Veldige menssmerter (mye kraftigere enn ved mensen) og kommet ut mye både blod og annet :( (*beklager detaljene*) så er ingen tvil dessverre :( hadde så troa denne gangen men tok vist feil.

Uff.. jeg vet godt hva som kommer ut så ikke beklag deg.

Ufattelig triste nyheter. Håper det klaffer fort igjen og at spireliten sitter til termin da! ♡

Masse lykke til videre.. vet så altfor godt hvordan du har det nå :(

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Tusen takk !❤

Trøsteklem. Lykke til neste gang =)

Lykke til videre med prøvingen:/ krysser alt jeg har for at den neste sitter! *tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror*;) all lykke ønskninger fra meg!

Fryktelig trist å høre :( sender deg alle gode tanker og en klem <3

Veldig trist å høre!!
Lykke til videre :-) klem ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp