Takk for meg..

Arya

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Den 26/6 var det endelig vår tur til å dra på ul. Var kjempespent på kjønn. Dessverre fikk vi beskjed om at jm fant avvik i hode og beina. Fikk time på Ullevål morgenen etter, og legen så på ul at fosteret hadde ryggmargsbrokk som hadde ført til misdannelser i hjerne og beina. Vi tok den tunge avgjørelsen å avslutte svangerskapet. På fredag var vi på Ahus i samtale med nemnda og jeg fikk en pille som skulle starte prosessen. Det ble en lang og tung helg før jeg ble lagt inn i går klokken 9. Etter en lang og smertefull dag var det overstått. Nå er magen tom. Ville bare takke for meg og ønske dere lykke til videre med svangerskap og fødsel.
 
Sniker litt.. Vil sende deg en stor klem, vet akkurat hvordan det føles! Har vært gjennom det samme som du, for snart et år siden! :'/
Jenta våres hadde åpen ryggmargsbrokk og vannhode.
Nå må dere ta vare på hverandre og gi sorgen tid, for den første tia er grusom!
Masse masse klemmer til deg! <3
Hvis du vil så er det bare å sende en pm..
 
Kjipt det skulle gå slik.
Dere får ta godt vare på hverandre, og snakk ut om tanker og følelser dere sitter med.
STOR megaklem sendes din vei.
 
Det var grusomt at dette måtte ende slik som det gjorde.. Sender deg varme klemmer, håper på bedre lykke neste gang..


Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤
 
Kondolerer! Ta vare på hverandre!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
huff så forferdelig.. :-( ord blir fattige.. det gjør meg virkelig vondt på deres vegne.. ta godt vare på hverandre <3 en stor trøsteklem sendes din vei <3
 
Uff, må være så utrolig tungt.... Ta vare på hverandre og forsøk å se fremover. November blir nok en grusom mnd for dere. Ønsker å sende deg en klem
 
Kondolerer og ord blir fattige ja i en slik situasjon som dette, ufattelig trist lesing,
Ta vare på hverandre iallfall i sorgen.
 
Så grusomt, kan ikke annet enn å sende en klem. Kan barnet få ryggmarksbrokk selvom man tar folat?

Så klart er det mulig, folat minker bare sjansen.

Kondolerer
 
Å huff så utrolig trist E jo heilt forferdelig!

Hadde håpet og trodd vi var ferdige med triste meldinger. Ta vare på hverandre fremover.
 
Uff, helt grusomt at dere må gjennom dette :'( ord blir fattige... ta vare på hverandre ♥ mange varme tanker og klemmer ♥
 
Så trist å lese :( Ta vare på hverandre nå!!
Masse lykke til videre <3
 
Huff så utrolig trist å lese! Sender dere mange tanker og klemmer. Ta vare på hverandre i denne tiden.
 
Uff. Så trist å lese. Får helt vondt. Masse klemmer til dere.
 
Back
Topp