Takk for meg.....

BabyUndercover2016

This mom makes beautiful babies;-)
Oktoberskatter 2014
Det ble et kort opphold her.
jeg har begynt og blö kraftig ikveld med vonde tak i magen, så dette er nok slutten for denne gang.
Vi skal fortsette prövingen, men etter 10 PP'er som endelig endte med en positiv test, så ble fallet höyt, er så lei meg nå, mannen også, selv om han pröver og muntre meg opp.

Önsker dere lykke til med svangerskap og födsel. Håper jeg snart er tilbake.......Klem :crybaby2

Så utrolig trist! Sender deg mange klemmer og ønsker deg lykke til videre!

Vet ikke hva jeg skal si! Forstår godt at det er ekstra sårt og vanskelig når dere har prøvd en stund! Som om det ikke er vanskelig nok i seg selv.....:-( Håper det ordner seg fort for dere igjen! Mange gode lykkeønskninger herfra til dere!!!

<3 Jente April 2012
Termin med nr 2: 5. Februar 2014

Mange klemmer til dere :'(

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Så trist :( Ønsker dere all lykke videre! klemmer <3

Skjønner godt det blir sårt å miste da ja.. Ønsker deg masse lykke til videre, er lov å kjenne på at man er lei seg! Sender en god trøsteklem :hug013

Så trist... Håper spiren sitter raskt igjen

Kjrmpetrist.. <3 Masse klemmer til deg.

Kjempetrist! :( Hadde selv prøvd i et år når vi mistet i februar så vet godt hvordan dere har det! Veldig vondt! Krysser fingrene for at en ny spire sitter om ikke så lenge for dere! ❤

Huff.. vi mistet også etter det klaffet på pp11 så vet hva dere går gjennom nå.. masse lykke til videre. Ta vare på hverandre i sorgen ♡

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Kjempe trist å høre, masse lykke te og håpe spira sætt sæ igjen ganske snart <3

Huff så trist:-( sender en klem <3

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Huff :( Så utrolig trist å lese dette. Håper spiren sitter fort igjen. Sender en stoooor klem <3

Jente født 24.02.2011 <3
SA PP1 6+0 :'(

Så trist å høre.. Sender deg noen gode klemmer..Ønsker deg masse lykke til videre..!:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Uff, så trist :/ Sender en stor trøsteklem!
Håper dere snart får en spire som sitter..
Lykke til videre med prøvingen ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp