uff a meg, jeg føler sånn med deg. Jeg hadde en MA i juli, og ikke for å skremme deg men det va helt forferdelig
dersom du ikke har gjennomført det enda vil jeg gi deg et tips.
Bli på sykehuset, ikke gjør det hjemme!
Jeg ble sendt hjem med tablettene som man skal sette opp i skjeden. Jeg viste virkelig ikke hva jeg gikk til.
Jeg tok tablettene, men de virket ikke, da fikk jeg beskjed om å sette 2 stk oralt. etter noen timer fikk jeg det jeg vil tro er rier. det var utrolig vondt, og presset veldig på. Gikk på toalettet, og der kom det en hel del med koagulert blod. det blødde så mye at jeg besvimte på badegulvet. Heldigvis var jeg ikke alene, og jeg ble kjørt på sykehuset. hvor en gynekolog fjernet resten før jeg igjen besvimte for så å bli lagt inn med drypp og det hele.
Stå på ditt og si du vil ha oppfølging og at du vil gjennomføre det på sykehuset! der det er folk som kan hjelpe deg! de sender med deg hjem parlagin forte og voltaren, men hva hjelper det?
Snakk mye om det etterpå, la tårene renne om du kjenner du trenger det. Fortell om det til familie/venner, la de lytte til deg og forstå deg. Ingen kan forstå helt hva du går igjennom dersom de ikke har opplevd det selv, jeg kjente jeg var mye sint på f.eks. samboer som ikke virket han tok det like tungt som meg..
men det går over, trøste deg med det
jeg skulle hatt termin i dag, og kjenner det er litt vondt. men jeg vet at noe var galt med fosteret og at det var kroppens måte å ordne opp på!
Jeg ønsker deg masse lykke til! du blir snart gravid igjen, selv er jeg nå i uke 14 og håper og tror at denne gangen går det bedre!
føler med deg, mvh