Takk for meg !

Bruker63be

Betatt av forumet
ja som noen kansje har fått med seg var jeg på ul på tirsdag , der var det ingen baby ! Kun plommesekk , skulle vært 11 uker på vei men det så ikke ut til at noe var eldre en 5 uker :-/ så jeg tok 2 hcg prøver å di hadde flatet ut ! Men kroppen min har da ikke klart å reagere på dette så den har ikke begynt å blø dermed må jeg opp på sykehuset imårra tror ho snakka noe om noen tabeletrer jeg skulle få ! Noen som har noen erfaringer med MA å hva di gjør på sykehuset ? Å hva som skjer når man tar di tabelettene ?? så da må jeg jo takke for meg ! Og håper alle dere andre får fullføre svangerskapet , har vært koselig å følge dere :-)

Jeg tror du får tabletter i skjeden ogSpotlight det som en spontanabort :(

Veldig trist at det endte sånn, håper det kommer en ny spire når du måtte ønske det.

Så triste nyheter å få. Masse lykke til i morra og måtte neste spire sitte fort igjen :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Uff, det her var ille. Jeg har opplevd noe lignende, dvs en tom plommesekk. men da ordnet kroppen det hele i uke 8. Lykke til m ny spire når kroppen er klar, og ta godt vare på deg selv!

Uff detta va ikke noe kjekt. Detta va eg gjennom i oktober. Du inn til gynekolog for å bekrefta det igjen, deretter fikk eg tilbud om kirugisk eller tablettabort. Jeg valgte kirurgisk i og med at det hadde vært dødt i noen uker. Da fikk jeg en tablett opp i skjeden, og måtte ligge i ro i 2 timer. (Den tabletten var VELDIG riefremkallende.)Deretter måtte jeg bare vente til de var klar til å ta inngrepet på meg. Tiden på oprasjonsbordet var vel MAX 1/2 time.

Lykke til, men husk at noen av disse gynekologene er veldig kyniske når det gjelder oss kvinner og abort. Bare sånn at du er forberedt!

Stooor klem, og håper det ordner seg fort for dere igjen!!!

Veldig trist å høre :-( du må ha masse lykke til videre, ta godt vare på deg selv! Stor klem

Veldig trist å høre!

Huff, så trist! :/
Sender deg masse klemmer! <3

Huff- magen vrir seg- og jeg er bare så lei meg på dine vegne!!!!
Masse lykke til videre.

Uff detta va ikke noe kjekt. Detta va eg gjennom i oktober. Du inn til gynekolog for å bekrefta det igjen, deretter fikk eg tilbud om kirugisk eller tablettabort. Jeg valgte kirurgisk i og med at det hadde vært dødt i noen uker. Da fikk jeg en tablett opp i skjeden, og måtte ligge i ro i 2 timer. (Den tabletten var VELDIG riefremkallende.)Deretter måtte jeg bare vente til de var klar til å ta inngrepet på meg. Tiden på oprasjonsbordet var vel MAX 1/2 time.

Lykke til, men husk at noen av disse gynekologene er veldig kyniske når det gjelder oss kvinner og abort. Bare sånn at du er forberedt!

Stooor klem, og håper det ordner seg fort for dere igjen!!!

takk for det ! hva mener du md kynisk ? takk for alle goode tanker <3
dere er gode

så trist å høre! :( du får god oppfølging med sykehuset. ang de tablettene og evt utskrapning etterpå:)

håper neste spire klorer seg fast ! masse lykketil :)

Så trist Å høre. Huff. Får håpe du er på vei igjen veldig snart.

Med kynisk tror jeg at det menes at de kanskje kan oppleves som kalde og ikke viser sorg om omtanke på den måten venner og familie gjør. Rett ut at de mener når slikt skjer,så var det ikke ment for å bli , og ferdig med det.

Kan føles veldig tøft for den da som sitter i situasjonen. Det kan være greit å være forberedt på det.

krysser fingrene for deg, ikke vær alene de neste dagene!

Så trist :'(
Lykke til videre ❤
Klemmer og varme tanker til Deg! ❤

(Jeg skulle tatt tabeletter for en SA jeg hadde en gang..Men her ordnet kroppen opp selv så da valgte jeg å la den ordne det på egenhånd.selv om det skulle gå raskere med tabelettene)
Tabelettene putter du opp/inn i skjedet.
Jeg ser jo for meg at det er den beste måten om du kan gjøre det slik...
Men uansett håper jeg du får den oppfølgingen og støtten DU ønsker & trenger ❤
Lykke til!

Er som lille-mocca sier. For de så er en bare en av mange. Noen er ganske kalde og gir deg ikke så mye omtanke og omsorg.. Min lege ville heller ikke sykemelde meg når jeg skulle på jobb dagen etter.. Men det har du rett på!!​

Back
Topp